Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Fredrik
kajsa kavat skrev:*hoppas litegrann att det var min MT som gjorde dig sugen på en sån :P 8) *
Var tvungen att citera texten för att kunna läsa :D

Men jo, din och en till. Får väl ge mig in i "Säljes" och kika runt lite.

Men men, jag vill ju ha en tuff kamouflagefärgad sjal? 8)

/Fredrik
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Fredrik skrev:
kajsa kavat skrev:*hoppas litegrann att det var min MT som gjorde dig sugen på en sån :P 8) *

/Fredrik
Såklart du vill!!! 8) 8)
Linnea har en sådan...undrar om den är hemsydd eller från Babyhawk kanske!
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Fredrik skrev:

/Fredrik
:lol: :lol:

Jag har sytt denna till min man :wink:
Bild

Babyhawk har ju annars camofärgade 8)
Av Fredrik
Och hur mycket måste jag tigga/böna/be/gråta för att få (köpa) en likadan utav dig? :wink:

Babyhawk säger du, får kika in där!

Såg riktigt sweet ut. Vill ha, vill ha, vill ha.

/Fredrik
Användarens profilbild
Av sacha42
här är makens babyhawk cammo MT 8)

Bild
Av Aelia
Jag har en camo från Babyhawk...här kommer bild på den från förra året... Linneas är oxå från babyhawk...

Bild
Av Fredrik
Ok, säg till om vi ska ta detta i en annan tråd för jag känner att det är väldigt Off Topic nu. Men, som tur är så moddar jag ju inte här heller :lol:

1. Babyhawks hemsida fick mina ögon att blöda tyvärr. Men till slut hittade jag till de tre kamo-varianterna. Såg ju trevliga ut! 65$ plus frakt är ett rimligt pris?

2. Det är alltså en VISA-betalning vi snackar om här? Har inte paypal.

3. Man får hem den på ca 2 veckor?

4. Van att handla över internet men undrar ändå om man inte kan köpa denna, eller variant därav, från Sverigebaserad butik?

Very nice sacha42, ser ungefär åtta resor bekvämare ut än Björnen och tio resor kaxigare :P

/Fredrik
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Fredrik skrev:Ok, säg till om vi ska ta detta i en annan tråd för jag känner att det är väldigt Off Topic nu. Men, som tur är så moddar jag ju inte här heller :lol:

1. Babyhawks hemsida fick mina ögon att blöda tyvärr. Men till slut hittade jag till de tre kamo-varianterna. Såg ju trevliga ut! 65$ plus frakt är ett rimligt pris?

4. Van att handla över internet men undrar ändå om man inte kan köpa denna, eller variant därav, från Sverigebaserad butik?

Very nice sacha42, ser ungefär åtta resor bekvämare ut än Björnen och tio resor kaxigare :P

/Fredrik
Äsch då, vi är inte så nogräknade här inne :wink:

65$, men tänk på att tull tillkommer :? Jag har inte själv beställt direkt därifrån, kanske någon annan som vet bättre hur det funkar med betalning :roll:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
En annan sak bara: Babyhawks MT´s har ganska smala men vadderade axelband. Personligen tycker jag att det är mycket bekvämare med breda axelband som går att sprida ut över ryggen för bästa avlastning... Men ska man bära på ryggen är det förståss bra :wink:
Av Aelia
Jag beställde från babyhawk och hade tur, ingen tullavfigt för oss. Den kom efter ca 10 dagar och servicen och kontakt med babyhawk var väldigt bra
Av Fredrik
kajsa kavat skrev:
Fredrik skrev:Ok, säg till om vi ska ta detta i en annan tråd för jag känner att det är väldigt Off Topic nu. Men, som tur är så moddar jag ju inte här heller :lol:

/Fredrik
Äsch då, vi är inte så nogräknade här inne :wink:

65$, men tänk på att tull tillkommer :? Jag har inte själv beställt direkt därifrån, kanske någon annan som vet bättre hur det funkar med betalning :roll:
Jo, det är inte det att jag inte vågar betala med VISAt, det har jag gjort på andra sajter. Men tull, tja, hur mycket kan det tänkas gå på. Nån som kan ge ett ungefärligt riktvärde på vad det går på, totalt, med en beställning från Babyhawk?

En fråga till, ska man lägga till ett par dollar för att få:
- Reversible pattern
- Pocket
- Toy Ring

/Fredrik
Användarens profilbild
Av fantasiflicka

/Fredrik
Kanske du skulle fundera på att få någon att sy en till er istället... :roll: :roll: babyhawks är sådana med relativt smala axelband, JAG gillar sådana bredda som man kan bre ut över axlarna mycket mer! Kolla Kajsa Kavats här ovanför!
Användarens profilbild
Av Panakeia
Fredrik skrev: ser ungefär åtta resor bekvämare ut än Björnen och tio resor kaxigare :P
så ska de låta!!! Kul att du hittat hit!
Det finns många som syr upp MTs här på sjalbarn, och som jag tror kan taänka sig att ta beställningar. Jag känner personligen dock inte att ajg har tid just nu, men mycket annat runt omkring mig, men frågan är fri till de som syr.

HÄR finns annars en svensk återförsäljare av den selen du kikade på, den ligger längst ner på sidan
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
*psst* Fredrik: Jag har skickat ett PM :wink:
Av Fredrik
Aelia skrev:Jag beställde från babyhawk och hade tur, ingen tullavfigt för oss. Den kom efter ca 10 dagar och servicen och kontakt med babyhawk var väldigt bra
Bild"Eeeeexcellent!"

:wink:

Ok, Kajsa, jag har ju nu sett ett par sjalar och MTs IRL så jag förstår vad du menar med axelbanden.

F.ö så sitter nu sambon och kikar på Babyhawks :D Sa jag att hon är mammaledig och hemma mest hela dagarna :wink:

/Fredrik

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?