Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cillan
Låter ju inte så bra med pognaen.

Provar gärna din wompat någon gång :D
Jag blir dock inte riktigt klok på deras sida, hur man väljer tyg i så fall och den där luvan (!). Funkar den verkligen som stöd?
Av litensoetis
Cillan skrev:Låter ju inte så bra med pognaen.

Provar gärna din wompat någon gång :D
Jag blir dock inte riktigt klok på deras sida, hur man väljer tyg i så fall och den där luvan (!). Funkar den verkligen som stöd?
tycker luvan funkar jättebra, både som helt uppfälld(alltså med barnets huvud innanför) eller så brukar jag ha den bara runt nacken på barnet typ, så att man ändå kan snegla bak och se barnets ansikte. man knyter ju fast den i axelremmarna så man kan bestämma själva hur hårt/löst den ska sitta.

om du ska beställa så mailar du hon som syr dom och säger dina specifika önskemål, hon kan fixa det mesta :tumup:
Användarens profilbild
Av Cillan
Så här ser det ut på höjden när G sitter i manducan.

Bild
När den är ihopdragen är den lägre än geminin.

Bild
Utdragen

Manducan är väl lite bredare för benen än geminin för det är precis att han når ut med knävecken å på geminin är han långt utanför. Jag har inte knäppt ihop axelremmarna bak så jag står lite stelt.
Användarens profilbild
Av Carolinah
Jag tyckte mkt om min Boba. Hade den kring året där. Nu har jag en Wompat toddler och en Tula toddler t min 18 mån på 80 cm och 11 kg. De passar precis nu så kommer räcka länge. Jag skulle rekommendera Tula baby, Boba el Wompat. Kanske Beco då men vet inte hur bred sittytan är på den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?