Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

JinxLinda skrev:Det låter onekligen jobbigt.
En eloge till dig som orkar ringa så mycket och jaga efter dom, och jag tycker du skriver jättebra faktiskt
Men tack så mycket snälla du! (Jag vet jag måste bättra mig) Ett positivt resultat: jag skriver till er mer än jag hade skrivt hela tiden jag bode i Sverige :)
anna m skrev: Du fick den inte i mejlen heller?
I den första (och sista) mejl jag har fått från dom det finns fakturan. Företags adressen i mejl är

Små Knyten & Runda Magar
Bryggerigatan 7
291 59 Kristianstad
044-128014

Jag vet nu att inga "äkta" personer finns (och fanns för en månad sen) på denna adress, trots att det skrivde så i mejlen.

MEN, adressen på kuvert var en annan! (Det var Therese Ranverts adress).

Jag minns jag hade tänkt så mycket på vilken adress skulle jag skicka den tillbaka? Och jag hade skickat på den officiella adress precis pga faktura i emajl och alla websidor.

Tror ni att jag har gjort fel? Kanske om jag hade skickat den på precis samma adress som stämde på kuvert...

Jag kommer ihåg hur stressad jag var för att jag kände att det var inte ok att ingen svarade på tel (jag ville veta precis på vilken adress skulle jag göra retur).

Jag har ringt Therese igen på helg, kvälltid också (tänkte hon är hemma på helg eller hon har tid att svara på tel) men nej, inga svar.

Jag ska bara sälja sjalen och det är slut, jag har inte energi längre för "fata morgana" :)
Så synd att man inte kollar upp sånt här innan man beställer... men som ni andra tidigare skrivit, man vill ju tro folk om det bästa...

Jag hittade länken till denna butik här på Sjalbarnsidan så sent som i juni och gjorde då en beställning där jag betalade till angivet kontonummer och fick dessutom en orderbekräftelse den 15e juni, men ordern har inte kommit alls och det går inte att kontakta dem... Jag har haft semester och varit bortrest periodvis och inte kunnat följa upp regelbundet, men något av alla mail och telefonsamtal jag gjort däremellan borde ju en seriös person ha svarat på...

Sorgligt, man känner sig så dum, men sidan såg helt normal ut och webbutiken verkade fungera helt normalt...
Jag tror du skulle anmäla allt det till polisen. Jag minns jag har beställt sjalen på en sondag kväll och har fått den på tisdag morgon redan, så om det kommer, det kommer ganska fort. Annars... :rodna:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?