Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fick mail nu om att de skickar den idag och att det tar 4-6 arbetsdagar innan jag får den. Hur ska jag kunna vänta så länge?? Jag vill ju ha den nu!! :eld:
Indah skrev:Fick mail nu om att de skickar den idag och att det tar 4-6 arbetsdagar innan jag får den. Hur ska jag kunna vänta så länge?? Jag vill ju ha den nu!! :eld:
För mig tog det tre (eller egentligen två) arbetsdagar innan jag hade den i lådan :loving:
legenden29 skrev:
Indah skrev:Hur är den som sjal i sig då?
Den är mjuk o tokgosig redan efter en tvätt o har fantastisk diagonalstretch. En klar favorit! Bra köp!
Det låter ju inte dåligt alls. Nu har jag som sagt inga referenser alls när det gäller sjalar men det låter bra att jag har gjort ett bra köp :vågen:
JinxLinda skrev:
Indah skrev:Fick mail nu om att de skickar den idag och att det tar 4-6 arbetsdagar innan jag får den. Hur ska jag kunna vänta så länge?? Jag vill ju ha den nu!! :eld:
För mig tog det tre (eller egentligen två) arbetsdagar innan jag hade den i lådan :loving:
Ja jag får hoppas att det går snabbare men ändå förvänta mig det värsta så jag inte blir superbesviken om det faktiskt tar upp till 6 dagar *hemska tanke*
Droppen skrev:Det här var lustigt. Fick hem en Symphuo idag! :lol:
Fin och gosig. :loving:
Hur lång tid tog det för dig då? Snacka om nyfiken och ivrig :D
JinxLinda skrev:
:kamera: :this: Snääälla ;)
:iagree:
JinxLinda skrev:
:kamera: :this: Snääälla ;)
Måste förhandla med min 3-åring då. Får se hur det går. :lol:
Har du också en eller är sugen?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?