Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jaaa, nåt sånt där långt, mjukt, vitt, dyrt som ni sjalgalningar fått mig inse att man inte kan leva utan..... Det man har i har jag ju redan en som får hänga med ett tag till innan jag byter ut honom mot en lättare modell.
legenden29 skrev:Jaaa, nåt sånt där långt, mjukt, vitt, dyrt som ni sjalgalningar fått mig inse att man inte kan leva utan..... Det man har i har jag ju redan en som får hänga med ett tag till innan jag byter ut honom mot en lättare modell.
Ett sånt där superduperdyrt tyg eller bara lite sådär lagomt dyrt? :shock:
Av Löv
legenden29 skrev:Så vad säger ni, har jag köpt en superduperdyr eller bara mellandyr? (Hur dyr är en superduperdyr egentligen, ni som vet allt om allt?)
Det där är ju i högsta grad subjektivt. Men för mig är 2500 kr nog superdyrt. Jag köper i så fall hellre två "vanliga" sjalar. Men det är ju tråk-praktiska jag, det! :oops:
Av Löv
legenden29 skrev:Ja, jag har satt 1250 som max, jag :oops: Men jag kunde inte hålla mig, ville så gärna ha en fin o go sjal, o unnade mig en sån här!
Ja ibland måste man få unna sig saker också! :heart:

Hoppas du får glädje av sjalen. Och glöm inte att lägga in foto till oss här på sb som får fortsätta drömma... :nono:
legenden29 skrev:Så vad säger ni, har jag köpt en superduperdyr eller bara mellandyr? (Hur dyr är en superduperdyr egentligen, ni som vet allt om allt?)
Det beror på hur lång den är :wink:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?