Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Lenaskeå skrev:
Jag är inte så mycket för rosa sjalar, kanske om jag får en dotter men den ellipsen frestar mig faktiskt inte alls.. :shock: Jag drömmer om kashmir nu & den bruna ellipsen! :love:
:shock: Fast jag tycker att den snarare är rödbrun och svart än rosa och svart, jag är inte heller så mycket för rosa nämnligen :wink:

Finns en annan bild här där den ser mer rödbrun ut.
Av Lenaskeå
mari_tres skrev:
Lenaskeå skrev:
Jag är inte så mycket för rosa sjalar, kanske om jag får en dotter men den ellipsen frestar mig faktiskt inte alls.. :shock: Jag drömmer om kashmir nu & den bruna ellipsen! :love:
:shock: Fast jag tycker att den snarare är rödbrun och svart än rosa och svart, jag är inte heller så mycket för rosa nämnligen :wink:

Finns en annan bild här där den ser mer rödbrun ut.
Näe, den är inte "jag"!
Lenaskeå skrev:
mari_tres skrev: Finns en annan bild här där den ser mer rödbrun ut.
Näe, den är inte "jag"!
Näe, det är ju snarare *jag* :roll: När den nu inte var rosa utan rödbrun. Fast jag har ju en finfin passion fruit (BB Slen) som jag insåg var "jag" tack vare en viss Lenaskeå. Fast du hade en ringis och långsjalen har jag köpt av svas :-) Fast mönstret kunde jag vara utan faktiskt. Vilket påminner mig om din beco som bor här just nu - alla deras mönster som inte funkar ihop med varken barnet elelr bäraren liksom ;-) Roliga visst men en kameleont skulle få slag...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?