Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av cutypie
anna m skrev:Måste ju lägga in den här med:

Bild
:heart:
Så fina ni är!
Användarens profilbild
Av Mango
Jeg har haft en anthracit og to kobalt nino med uld. Helt fantastisk bløde og skønne! :love:

Nu har jeg kun en farvet spring green nino med uld og en malachite nino i ren bomuld. Og så har jeg en skifer indio med uld. Jeg er VILD med uldvikler! :heart:

Bild
Av anna m
Mango skrev:Jeg har haft en anthracit og to kobalt nino med uld. Helt fantastisk bløde og skønne! :love:

Nu har jeg kun en farvet spring green nino med uld og en malachite nino i ren bomuld. Og så har jeg en skifer indio med uld. Jeg er VILD med uldvikler! :heart:

Bild
Åh en kobolt vill jag ha :love: Ja en anthracit också men jag missade precis en på thebabywearer och tog lachs istället.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Mango skrev:Jeg har haft en anthracit og to kobalt nino med uld. Helt fantastisk bløde og skønne! :love:

Bild
:urule: :loving:
Av Löv
anna m skrev:När får vi se mari_tres sjalhög samlad? :D
:jippiii:

Jag och många andra ser fram emot det! :mrgreen:

Anna, vilken fin bild. Jag är nu nästan övertygad om att jag vill ha en nino men tvekar om färgen. Är lachsen riktigt bebisrosa eller hur skulle du beskriva den? :loving:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ni får vänta tills jag har sålt några till :wink:

Är lite rädd att klassas som spritt språngande galen... :hide:
Av anna m
mari_tres skrev:

Spritt språngande galen blir man ju inte av att ha många sjalar - det är ju bruksföremål... hur var det nu med kajakhistorien? :hmm: Jag vill se dem nu! Innan du sålt!
Av anna m
lena_l skrev:
:jippiii:

Jag och många andra ser fram emot det! :mrgreen:

Anna, vilken fin bild. Jag är nu nästan övertygad om att jag vill ha en nino men tvekar om färgen. Är lachsen riktigt bebisrosa eller hur skulle du beskriva den? :loving:
Den färg som är på bilden stämmer ganska bra med verkligheten. Den är åt laxhållet men mer bebisrosa.
Användarens profilbild
Av mari_tres
anna m skrev:
mari_tres skrev:

Spritt språngande galen blir man ju inte av att ha många sjalar - det är ju bruksföremål... hur var det nu med kajakhistorien? :hmm: Jag vill se dem nu! Innan du sålt!
Får jag lägga upp bilden i den här tråden isåfall där inte alla tittar, kanske? :lol:
Av anna m
mari_tres skrev:
anna m skrev:
mari_tres skrev:

Får jag lägga upp bilden i den här tråden isåfall där inte alla tittar, kanske? :lol:
:) Vi kan viska lite...
Användarens profilbild
Av mari_tres
anna m skrev: Vi kan viska lite...
Ok, vi viskar lite :wink: Se upp med klickbara saker i mitt nästa inlägg i den här tråden 8) ska på sjalträff imorgon så det blir väl frammåt kvällen eller på torsdag...
Användarens profilbild
Av Silverälva
mari_tres skrev:
anna m skrev:
mari_tres skrev:

Jag vill också se!

(om du visar din så visar jag min, fast jag har iofs redan sålt en bra hög)
Användarens profilbild
Av Mango
Undskyld, fik jeg startet noget farligt med min "sjalhøj"? :mrgreen:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?