Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Labyrint
Restaurangkommentar då jag kommit med Clara i sele på mage: "är hon för liten för en barnstol?" De flesta tar för givet att det bara är pyttisar man bär känns det som.

Sedan var det ju tanten som skällde ut mig då jag tog upp min mobiltelefon för att kolla vad klockan var och utsatte mitt stackars barn för den hemska strålningen då hon satt så nära...
Användarens profilbild
Av theos
Jag fick en kommentar igår när jag höll på och knöt T i sjalen, även om den inte var så rolig eller konstig kanske..

"Vad smart! Det där är någon ny grej va?" Sedan pratade han på om att "förr" var det ju mest sele som gällde...

:)
Användarens profilbild
Av SCSI
Labyrint skrev:Restaurangkommentar då jag kommit med Clara i sele på mage: "är hon för liten för en barnstol?" De flesta tar för givet att det bara är pyttisar man bär känns det som.
sen ser barnet lätt mindre ut när det sitter groda, så det är omkr helt lätt att bedöma storleken.
Användarens profilbild
Av dallan
Jag blev tutad på och fick slängkyssar av en taxi idag. :D Det måste ha varit för sjalen, för min mammalediga look är inget att tuta på...
Användarens profilbild
Av theos
dallan skrev:Jag blev tutad på och fick slängkyssar av en taxi idag. :D Det måste ha varit för sjalen, för min mammalediga look är inget att tuta på...
Oh vad hade du för sjal? :mrgreen: :app:
Användarens profilbild
Av Clärchen
Knyttetsmamma skrev:
Grönöga skrev:En man idag: "det där var ju smart uttänkt av dig! Man kan ju inte alltid ha en babybjörn tillhands."

:roll: :wink: :Hahaa:
Men en sjal finns det alltid plats för i bakfickan...? :mrgreen:
:rock: :tumup:
Användarens profilbild
Av Grönöga
Clärchen skrev:
Knyttetsmamma skrev:
Grönöga skrev:En man idag: "det där var ju smart uttänkt av dig! Man kan ju inte alltid ha en babybjörn tillhands."

:roll: :wink: :Hahaa:
Men en sjal finns det alltid plats för i bakfickan...? :mrgreen:
:rock: :tumup:
:tumup:
Användarens profilbild
Av dallan
theos skrev:
dallan skrev:Jag blev tutad på och fick slängkyssar av en taxi idag. :D Det måste ha varit för sjalen, för min mammalediga look är inget att tuta på...
En WBS Hadley. Chaffisen kanske var sjalbarnare? :tumup:
Användarens profilbild
Av theos
dallan skrev:
theos skrev:
En WBS Hadley. Chaffisen kanske var sjalbarnare? :tumup:
Starta en tråd! "Vem var det som såg mig?" :fnissa:
Användarens profilbild
Av Carolinah
Ja, nu har jag burit bebis i ca 4 månader och har fått en del kommentarer, fast ännu mer tycker jag att många glor :) Mest positiva kommentarer, några mer negativa, ex när man säger att sonen vill vara nära och nästan bara sover i famnen/sjal/sele/bredvid så har jag bl.a. fått höra flera gånger att det beror på att jag bär på honom så mycket, eh nej, han visade direkt och väldigt tydligt att han har ett stort behov av att vara nära och det var ju därför jag skaffade bärdon. Suck. Men många tittar också och säger att det ser så mysigt och tryggt ut.
Användarens profilbild
Av smurfis
Den klassiska "får hon nån luft där inne" har jag hört oväntat många gånger på dessa drygt 3 veckor lillskruttan funnits... :roll:
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 37

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?