- sön nov 27, 2011 15:05
Nu när Joel börjar bli lite stor hör jag rätt många kommentarer bakom ryggen om att det ser tungt ut eller att han börjar bli lite stor att bäras så - när jag har honom på mage framför allt, vilket jag oftast har när jag vet med mig att vi ska ut och in i butiker t.ex, eftersom jag lätt vill kunna reglera värmen på honom med mössa och stuff... och det är allt fler som frågar mig rakt ut om det inte är tungt oxå.
Det gulligaste igår var nog en tant när vi stod i kö i en butik, som började prata lite om att hon sett mig bära flera ggr och frågade lite om sjalar och sånt, och sen avslutar det hela med att undra om jag varit i nåt land där de bär sina barn... jag blev helt ställd och svarade att man faktiskt bär sina barn i Sverige...
Det gulligaste igår var nog en tant när vi stod i kö i en butik, som började prata lite om att hon sett mig bära flera ggr och frågade lite om sjalar och sånt, och sen avslutar det hela med att undra om jag varit i nåt land där de bär sina barn... jag blev helt ställd och svarade att man faktiskt bär sina barn i Sverige...

J 2011 | bonus 2005
instagram