Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Björklöv
Trodde Klara ville åka vagn till fsk, för hon stod och hängde på sulkyn och sa Brrmm, brrrmm... Men sedan frågade jag om hon ville åka vagn eller sele. Då kom hon och nästan klättrade upp på min rygg - så då blev det patapumen till förskolan!! :D
Användarens profilbild
Av nevin
Idag har min nya fina manduca (KonaCoffee) kommit, och den fick premiärgå på stan, både med pappan och mamman!
Användarens profilbild
Av zero.sara
idag blev det wellen holunder på sjalbarnets val :heart: Och hon sov lugnt lunch i den ute :tumup:
Användarens profilbild
Av nevin
Och jag körde med Manducan på stan, med en sovande liten kille på ryggen!
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Idag har jag burit i en bära barn sjal, det blev en helt ok knytning, och jag lyckades sen få över henne på ryggen när hon inte ville somna när jag bar henne fram (hon somnade ungefär 2 minuter efter att jag fått runt henne på ryggen). På eftermiddagen gjorde jag samma sak, men när jag sen skulle ner i tvättstugan tog jag en ringsjal och satte åt andra hållet så att hon (och jag) fick stöd från båda sidorna. Det såg väl lite lustigt ut med två olika sjalar, men de matchade i alla fall, och det var skönt att känna sig trygg i att hon satt säkert på ryggen.
Användarens profilbild
Av nevin
Jag var på Julmässa i Julita idag, och där åkte lilleman i Manduca på mammas rygg halva tiden och på pappas mage halva tiden. Funderade på att ta sjalen, men kom på att selen ändå är det enda jag kan bära i vettigt just nu, midjeremmen på selen har jag över gravidmagen, och så barnet på ryggen - då funkar det.

Tyvärr inte mer än ett par timmar, för sen fick mamman lite blodtrycksafall och andnöd, förmodligen en kombo av tryck på magen och lite för mycket folk på för liten yta..... Men det var då pappan tog över! Han bär dock inte på ryggen, han vågar inte riktigt det för han tycker inte han har koll på lilleman då. Men det kommer väl.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Idag har jag visat knytningar med ett gosedjur i ringsjal, manduca och långsjal

Igår bar Mormor i både ringsjal och manduca :heart:
Av Abunai
Idag har jag burit i :hmm: ringsjal lotus till lekparken. Och sedan beco på stan. Och wellen när han skulle sova middag! Ja.. det var nog allt. 8)
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 26
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?