Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
JinxLinda skrev:
zero.sara skrev:Och föresten hoppas jag på att börja vänta på sjal idag :eld:
:app: Vilken? ;)
mari_tres skrev:Och jag försöker som bäst komma på vilken sjal jag ska börja vänta på :lol:
Har du glömt vilken sjal du har bokat? :lol:
Det blir en didy :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
JinxLinda skrev:
zero.sara skrev:
thowida skrev:
JinxLinda skrev:
kvarnvik skrev:
JinxLinda skrev:Så jag kan fortsätta hänga på SB med gott samvete då? ;)
oh ja :D
*pustar ut* ;)

annars får maritresoch jag bli mari_jinx och Linda_tres :Hahaa:
:whut: :rofl:
:iagree: :rofl:
men lägg till Samari_jinx och Linda_trespos :mrgreen: fast nu blev det ju bara två nick på tre personer det funkar ju inte :hmm: Förlåt jag är jättetrött och flummig Har sovit för lite inatt :lol:
Fast det fungerar inte riktigt, du glömde att det är tre personer men blev bara två användarnamn :fnissa:
Jag kom ju på det sen :fnissa: Skyller på att jag inte somnade förrän 3,30 inatt och så upp vid 7 :mrgreen:
Av Jinxan
zero.sara skrev:Jag kom ju på det sen :fnissa: Skyller på att jag inte somnade förrän 3,30 inatt och så upp vid 7 :mrgreen:
:klappa: Du är ursäktad ;)

Vilken färg är det på didyn då? så får vi gissa lite kanske? ;)
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:Och jag försöker som bäst komma på vilken sjal jag ska börja vänta på :lol:
Hon var ju snäll att ta in Kretan till mig men jag är bara 90% säker på den, de andra 10% är lite sugen på Bali :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Vad tycker ni om sanx_mari, Linpoes och dasJitr :Hahaa: :fnissa: Japp jättetrött är jag :mrgreen:
Av Jinxan
zero.sara skrev:Vad tycker ni om sanx_mari, Linpoes och dasJitr :Hahaa: :fnissa: Japp jättetrött är jag :mrgreen:
:Hahaa:
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:
Hon var ju snäll att ta in Kretan till mig men jag är bara 90% säker på den, de andra 10% är lite sugen på Bali :wink:
Båda två eller?
Kuban är inte helt fel den heller :mums:
Användarens profilbild
Av sapos
zero.sara skrev:Vad tycker ni om sanx_mari, Linpoes och dasJitr :Hahaa: :fnissa: Japp jättetrött är jag :mrgreen:
:Hahaa: fast hur blev jag indragen i det här :hmm:

Just nu väntar inte jag på någon utan bara på att få veta om jag vinner en auktion på tradera som slutar imorrn kväll annars så blir det väl kanske till att köpa Mist Moln sjal :D Eller en Zara till kanske :hmm: eller en Dolcino? :mums: jaja nån blir det väl förhoppningsvis :wink:

Ja zero.sara vad är det för didy du väntar på?
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev: Båda två eller?
Inte båda, jag tänkte ju ha råd med en ER också :wink:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev: Båda två eller?
Inte båda, jag tänkte ju ha råd med en ER också :wink:
Ahh okej ;) :dum:
sapos skrev:
:Hahaa: fast hur blev jag indragen i det här :hmm:

Just nu väntar inte jag på någon utan bara på att få veta om jag vinner en auktion på tradera som slutar imorrn kväll annars så blir det väl kanske till att köpa Mist Moln sjal :D Eller en Zara till kanske :hmm: eller en Dolcino? :mums: jaja nån blir det väl förhoppningsvis :wink:

Vilken budar du på då?
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev: Just nu väntar inte jag på någon utan bara på att få veta om jag vinner en auktion på tradera som slutar imorrn kväll annars så blir det väl kanske till att köpa Mist Moln sjal :D Eller en Zara till kanske :hmm: eller en Dolcino? :mums: jaja nån blir det väl förhoppningsvis :wink:

Vilken budar du på då?[/quote]

:this: Nu undvek nån visst frågan :wink: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av sapos
Det är en Beco, jag har visst fått för mig att jag behöver en sele till :hmm: fast manducan mest hänger :roll:
Men med tanke på att det går att ha Tor på ryggen i sele men visst inte i sjal :hmm: han blir´jätte lessen när jag försökte knyta upp honom på ryggen :| börja gråta innan jag ens hann att börja knyta
Användarens profilbild
Av mari_tres
sapos skrev:

Får jag gissa? nåt med dödskallar på?
Användarens profilbild
Av mari_tres
sapos skrev:Det är en Beco, jag har visst fått för mig att jag behöver en sele till :hmm: fast manducan mest hänger :roll:
Men med tanke på att det går att ha Tor på ryggen i sele men visst inte i sjal :hmm: han blir´jätte lessen när jag försökte knyta upp honom på ryggen :| börja gråta innan jag ens hann att börja knyta
:lol: Hihi, då tror jag att jag gissade rätt 8)
Användarens profilbild
Av sapos
mari_tres skrev:
sapos skrev:

Får jag gissa? nåt med dödskallar på?
:tumup: stämmer.. Men jag har aldrig sett det mönstret förut? Någon som har det och vet om jag kan hitta fler bilder på den?
Användarens profilbild
Av zero.sara
Den har bla vit i sig (men jag väntar fortfarande på svar att den blir min *otålig nu när jag sålt min indio för att få råd* :Hahaa: )
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?