Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sparkler
vilken lättnad!
Av Sofie
Jenny m. liten skrev:
Sofie skrev: jag fick nyss ett mms med en bild från soffan....
:lol:

Ja, men den var i alla fall inte stulen. *tröstar* Och nu vet maken din hur du skulle reagera om han hade slarvat bort den så nu är han lite extra rädd om den kanske?
Ha ha... :lol: Han visste nog innan med, han hade ångest innan han ringde det första samtalet.
Men han säger nu att han aldrig ska röra den igen. Det varken tror jag på eller önskar :wink:
Av Sofie
Eld77 skrev:Oj, det var en resa både ner och upp. Surt att behöva fulgråta på jobbet helt i onödan, liksom. 8)
Ja, det var surt.
Men jag kan inte låta bli att undra om hela historien inte har bättrat på min image lite på jobbet.
Nu är jag ju inte längre "den där nya tjejen" utan "den där nya tjejen som grinade över en stulen tygbit som inte var stulen" :roll: :lol: 8)
Användarens profilbild
Av Monique29
Va bra att den kom tillrätta eller var tillrätta :vågen: :lol:
Av Sofie
*harkelharkel*

Tack för ert stöd i min svåra stund :this: som ni skänkte mig trots att svårigheten i stunden inte motsvarade känslan av svårhet.
Jag känner också stor glädje vid tanken på erat gemensamma firande av min icke borttappade sjals återkomst!

*harkelharkelharkel*
Av sjaltokan
:vågen:

Vilken mardröm att bli av med favoritsjalen..
Användarens profilbild
Av 4ungar
:eld: vilken tur :wink:
Användarens profilbild
Av Puma
Puh! Vilken tur att den inte var borta! :D
Av Jinxan
Sofie skrev:
Eld77 skrev:Oj, det var en resa både ner och upp. Surt att behöva fulgråta på jobbet helt i onödan, liksom. 8)
Ja, det var surt.
Men jag kan inte låta bli att undra om hela historien inte har bättrat på min image lite på jobbet.
Nu är jag ju inte längre "den där nya tjejen" utan "den där nya tjejen som grinade över en stulen tygbit som inte var stulen" :roll: :lol: 8)
Hihihi :D
Så kan det vara.

Skönt att den låg hemma :)
Användarens profilbild
Av Vida
Jag tror jag måste be att få se en bild på älsklinssjalen och ett recept på den-perfekta-färgningen... Går det?
Användarens profilbild
Av Bina
:(

:D

:lol:

:shock:

:rofl:

8)
Av Sofie
NeaVida skrev:Jag tror jag måste be att få se en bild på älsklinssjalen och ett recept på den-perfekta-färgningen... Går det?
Kika här då: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... c&start=60
Bär-bild sidan 5
Närbild sidan 6
:)
Av Sofie
Färgblandningen är Herdins Textile Colour Natural Fibre
Den färgar ju inte siden men sjalen är typ 30% siden och 70% bomull tror jag så jag körde en chansning och det gick ju bra. Färgede på 40 grader har jag för mig.
Halv förp. Buteljgrön + halv förp. turkos.
Av Sofie
Bild
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Sofie skrev:Bild
Är den så turkos fortfarande? Minns den som mycket ljusare och mer grön... (men du ser den ju lite oftare än jag ;))

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?