Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monique29
Grattis!!
Användarens profilbild
Av Luna
Grattis! :D
Bild :this: :wink:
Användarens profilbild
Av flindra
Jag vill också se bild!! Jag har bara läst om dem och jag vill så gärna se
hur de ser ut!
Användarens profilbild
Av tinaw
Den har kommit!!!!!!!!

Jag ska försöka hinna fota här medan jag lagar lunch lite sent. Den är skööön att bära i, trots att axelbanden är... korta :shock:

Och så har den den där slita skönheten som bara finns hos saker som är designade för att användas i generationer, och de facto har använts också :loving:
Användarens profilbild
Av bani
tass tass tass

JAg lever så skyddat att jag aldrig sett en skinnbög LIVE. :lol:
Användarens profilbild
Av Key
*tass* Detta måste ses :D
Användarens profilbild
Av tinaw
ok girls, här kommer det bilder!

Bild
Observera att Hannah sitter som i en MT, inte åt sidan som man brukar bära i bögen, och att jag bär banden korsade, i vanliga fall bär man ryggsäck med banden rakt ner.

Bild
Här är den bakifrån. Det långa överhänget är nog prydnad helt enkelt.

Bild
Närbild på de breda och tjocka vävda banden. De knyts helt enkelt fast i skinnöglor.
Användarens profilbild
Av tinaw
Ska ta mer foton på hur den är konstruerad sen. Den är påfallande bekväm. Inte som det ser ut. Den speciella fastsättningen på banden gör att lasten hamnar långt ut på axlarna. Banden är breda och tjocka, vävda, och skär inte in. Tjocka som ett sofftyg ungefär. Den är rätt anspråkslös i modellen och sydd på maskin vad det ser ut, antagligen efter en äldre förlaga, för den är skarvad här och där, det ser ut som att man gjort vad man kunnat. Men den är väldigt välsydd, och banden verkar vara handvävda.
Användarens profilbild
Av flindra
Den ser jättefin ut!! Som en Ergo, fast modell svensk. ^_^
Användarens profilbild
Av Clärchen
Kul! :D
Användarens profilbild
Av Panakeia
va kul å se!!!

överhänget skulle jag gissa på är tänkt (iom att som du sa, i förlagan låg ju barnet ner i bögen) som lite...typ..."täcke" om det behövdes?

eller, alternativt, om det är tillräckligt långt, kanske man la det vöer barnet, så det liksom satt fast liteöver, så barnet inte kunde ta sig ur så lätt? *spånar*

jag har svårt att tro att man hade det "bara" som dekoration - det är likosm lite för mycket - skulle ju räckt till toflor till barnet istället, typ...
Användarens profilbild
Av Luna
Kul att se! :D
Av anna m
Kul att se men kuligare att se dig och Hannah! :)
Användarens profilbild
Av Summer
anna m skrev:Kul att se men kuligare att se dig och Hannah! :)
:lol: kopplade inte att det stora barnet var Hannah förrens jag läste din kommentar och fick backa och läsa tinas text...

Jättekul att få se en skinnbög. Men jag fattar inte riktigt hur man brukade bära i den...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?