Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lydia
eM skrev:
zandrama skrev:Många tycker skrynkligheten gör att sjalen avlastar bättre än när den är slät. Jag har inte själv testat den släta, men när jag hade fått min gås, som jag älskar, och ville ha en till så hade de slutat tillverkas.
Jaha ok... låter lite konstigt att skrynkligheten skulle göra att den avlastar bättre, men häftigt om det är så, man blir ju lite sugen på att testa... :roll:
Den blir lättknuten när den är sådär skrynklig
Användarens profilbild
Av zandrama
Nova skrev:
eM skrev:
zandrama skrev:Många tycker skrynkligheten gör att sjalen avlastar bättre än när den är slät. Jag har inte själv testat den släta, men när jag hade fått min gås, som jag älskar, och ville ha en till så hade de slutat tillverkas.
Jaha ok... låter lite konstigt att skrynkligheten skulle göra att den avlastar bättre, men häftigt om det är så, man blir ju lite sugen på att testa... :roll:
Möjligt att den ger lite mer stretch.
det var det jag menade. jag uttrycker mig bara lite luddigt ibland... :oops:

Nu har jag iaf fått svar av Ann-Sofi och det kommer gå att förbeställa. Sen. *otålig* :twisted:
Användarens profilbild
Av emelianna
Idag trycktes den här in genom brevinkastet :)

Bild

Inte nån speciellt bra bild, men visar färgen ganska bra iaf!
Användarens profilbild
Av Scharlott
Härlig färg :love: Ni klär i den. Hoppas ni är nöjda med sjalen 8)
Användarens profilbild
Av emelianna
Scharlott skrev:Härlig färg :love: Ni klär i den. Hoppas ni är nöjda med sjalen 8)
Vi är jättenöjda :) Jag klarade av att knyta upp Vidar i omslutet på ryggen för första gången med den! :vågen:
Användarens profilbild
Av Scharlott
emelianna skrev:
Scharlott skrev:Härlig färg :love: Ni klär i den. Hoppas ni är nöjda med sjalen 8)
Vi är jättenöjda :) Jag klarade av att knyta upp Vidar i omslutet på ryggen för första gången med den! :vågen:
:vågen: Jättetrevligt att höra :D
Användarens profilbild
Av sanna73
Underbar färg :love:

Skall erkänna att jag är sjukt sugen på en och då har jag ändå sjalstopp just nu 8)
Användarens profilbild
Av Droppen
sanna73 skrev:Underbar färg :love:

Skall erkänna att jag är sjukt sugen på en och då har jag ändå sjalstopp just nu 8)
Ja och var är bilden??? Du vet vad jag menar...
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Det är en himla tur att jag inte gillar tunna sjalar :roll: Påminn mig om jag kommer på andra tankar är ni snälla :this:
Av Aelia
kajsa kavat skrev:Det är en himla tur att jag inte gillar tunna sjalar :roll: Påminn mig om jag kommer på andra tankar är ni snälla :this:
Ska göra :Hahaa:
Användarens profilbild
Av sanna73
Droppen skrev:
sanna73 skrev:Underbar färg :love:

Ja och var är bilden??? Du vet vad jag menar...
Kommer :oops:
Användarens profilbild
Av Eaive1
emelianna skrev:Idag trycktes den här in genom brevinkastet :)

Bild

Åhhh :shock:

Hur känns den då? Är den riktigt skrynklig? Eller nästan iaf?
Användarens profilbild
Av annikar
emelianna skrev:Idag trycktes den här in genom brevinkastet :)

Bild

Jättefin! Men hur lyckades du beställa till Sverige? Jag mailade och frågade och fick till svar att de inte levererar till Sverige :roll:

Gahh! Nu såg jag att den rosa inte längre fanns kvar på deras sida :evil:
Användarens profilbild
Av emelianna
Om den är riktigt skrynklig eller ej vet jag inte eftersom det är den första gåsen jag känt på.. Den är ju inte slät iaf. :)

Jag beställde en i storlek M. Det var inga problem alls, sverige fanns med som alternativ, så det var bara att klicka på. Blev inte så dyrt heller, kostade 500 någonting!

Är så nöjd och glad :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?