- ons maj 07, 2008 07:19
Jag har faktiskt inte alla som står på den där listan längre
Patapumen, Sutemin, Minimundussjalen och Amazonas Brazil har jag sålt.
Däremot har det ju tillkommit en Marry Carry, Beco o gås. Typ.
Undviker pluralformen på beco för jag tycker att det låter så fult med Becoar eller becos eller becor eller vad det nu kan heta. Becoselar kanske så kommer man undan det där, men det är ett sånt långt ord så det undviker jag att skiva av ren lathet *s* Samma med gåsen. Hette det gäss eller gåsar nu då? eller Gauzar eller gåsisar kanske. I vilket fall så vet jag ju inte heller om jag ska ha kvar båda, kansek skickat tillbaks körsbäret, eller säljer det vidare. Den ligger fortfarande ouppackad i sin påse, kan ju itne tvätta den om den ska tillbaka och jag vet inteom jag vill provbära i den otvättad. Dessutom har jag ju oliven...
puh skrev:
Ja du, har nog inte räknat dom på länge =) Det vill alltså säga, att det är några fler än
Ahhh!Här tycker jag att det var otydligt! Antalet??? Och färgerna? Jag menar "Didymos" det är mycket grovt uttryckt. Är det detta som kallas förnekelse, sjalberoende kansle är ett bättre ord
![]()

Patapumen, Sutemin, Minimundussjalen och Amazonas Brazil har jag sålt.
Däremot har det ju tillkommit en Marry Carry, Beco o gås. Typ.

Undviker pluralformen på beco för jag tycker att det låter så fult med Becoar eller becos eller becor eller vad det nu kan heta. Becoselar kanske så kommer man undan det där, men det är ett sånt långt ord så det undviker jag att skiva av ren lathet *s* Samma med gåsen. Hette det gäss eller gåsar nu då? eller Gauzar eller gåsisar kanske. I vilket fall så vet jag ju inte heller om jag ska ha kvar båda, kansek skickat tillbaks körsbäret, eller säljer det vidare. Den ligger fortfarande ouppackad i sin påse, kan ju itne tvätta den om den ska tillbaka och jag vet inteom jag vill provbära i den otvättad. Dessutom har jag ju oliven...