Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shasista
Min första sjal var en ringsjal som sonen fick i doppresent av min allra käraste vän (April) och typ två dagar senare var jag helt sjaltokig och beställde en Ella Roo LaRae som fortfarande är den finaste sjalen i enligt mig... :wink:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Allra första var en hemmasydd ringsjal som vi fick av cinnamon. Tyvärr fick vi inte den att funka riktigt då så vi sydde en hemmasydd långsjal i plommonfärgad lakansväv.

Men första köpesjalen sen blev en Amazonas Brazil. Den bor i USA nu.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Första köpesjalen var en Stork Inka 4.6m. Tyckte den såg så fin ut på bilder, färgglad och så, i "mina" färger. Inte så där hiskeligt dyr som en Easy heller.

Mycket tibetansk ryggsäck blev det med den, Emil accepterade INTE att bli inkuten på magen. Han var då 6 månader. Liiiiite väl lång för ryggsäck om man säger så :lol:
Användarens profilbild
Av Tiz
Min första långsjal var en hemmasydd ljusblå och vitblommig, skapad av en gammal duk från Indiska, äkta 80-tal :)

Strax därefter, när jag insåg att sjal var grejen införskaffades en Hoppediz Nairobi och den släpper jag aaaaaldrig ;)

Ville älskar för övrigt gult :) Undrar om det kan ha med Hoppen att göra? :roll: :hmm:
Användarens profilbild
Av Isanna
Vår första var en marinblå Cuddly Wrap. Den köpte jag innan Isa föddes efter att ha läst och läst och läst en massa om sjalar här på sb. Den var supermysig och gjorde mig sjalfrälst! Den huserar nu hos en kompis med förhoppning om att den flyttar hem tillbaka snart.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Alla första var en sagegrön cuddly wrap. googlade och kommade recensioner (mest på sjalbarn!) och tyckte att den verkade bra + att jag föll för färgen och priset =)
sen såldes den och första vävda blev en easycare lava :heart: många här verkade tycka att den var bra och ganska sval, men mest för att det är dem absolut vackraste sjalen!
Användarens profilbild
Av tlillan
Min första sjal var en blå trikåsjal som jag fick av syster... :D
Användarens profilbild
Av Tinalqua
Min första sjal var en Rebozo. Jag köpte den för att den var billig....tänkte att det var väll inte så stor skillnad mellan dom olika :roll: :lol: . M var runt året när vi köpte den och han sjalades inte så mycket
Användarens profilbild
Av Helma
Min första sjal var en Moby Wrap mullbär, mörklila. Jag valde den eftersom den är en trikåsjal och för den underbara färgens skull. I love it!
Av malin71
min första var en tricot slen turkos. den andra var en hoppdeiz dehli. den tredje var en bb brun. och nu lånar jag en rosa kort sjal vet inte vad den heter.och en indo har jag lånat. jag älskar min första sjal jätte mycket.
Användarens profilbild
Av Scilla
En randig Minimundus trikåsjal var vår första :loving:
Av anna m
Min första var storken Anna. Jag valde den för färgerna. Sålde den i vintras och kan sakna den... *drömsk*
Av nanook
Jag sydde själv min första sjal, långsjal. Hade sett några didysar och ville ha en men maken tyckte inte att det var värt lägga ned 800kr på en tygstycke (nu har han dock ändrat sig och har en egen sjal också). Så det vara bara att gå till närmaste tygaffär och köpa tyg och tråd och sy själv. Det var sommaren 2002 och sjalen används fortfarande ibland.

Bild
Användarens profilbild
Av Kattuggla
En mossgrön Moby Wrap var den första sjal som hittade hem till oss. Hela familjen älskade Mobyn och den blev nästan utsliten innan T växte ur den. Nu ska den ska lånas ut till en kompis men sälja den tror jag inte att jag klarar.

Elden Ring offers a vast and versatile range of bu[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?