Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Mamasamueli skrev:Hänger inte med riktigt i "Beroende på hur högt på kroppen man sätter fast selen - jag menar alltså på bärarens kropp - så blir den olika hög i ryggen på barnet. "?Lakritskattan skrev:Ja nu har han faktiskt bett mig fråga en sak (Herr Lakritskatt alltsåVi har ingen patapum men en ergo. (Den är min mans)
Ni som bär i en Patapum, eller liknande. Är den inte lite låg i ryggen, täcker lixom inte upp nacken. Han fick gå och hålla huvudet med handen för att det inte skulle bli så...studsigt.
Och använder ni "nätet"? Sonen protesterade när det drogs upp och han liknade en fisk fångad i nät. Har ni nåt knep?
Själv är jag mera för sjalen alltså - provade selen men känner mig fastlåst. Hellre inlindad än fastlåst alltså!jag bär bara i sjal numera.) Beroende på hur högt på kroppen man sätter fast selen - jag menar alltså på bärarens kropp - så blir den olika hög i ryggen på barnet. Han skulle kunna experimentera med att sätta avbärarbältet högt upp på magen eller längre ner på höften, så kanske han hittar ett läge där selen räcker upp i barnets nacke.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?