Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur har du burit din nyfödda bebis?

Mest i vagga
6
7%
Mest upprätt
79
93%
Användarens profilbild
Av Deja
Det var lite överraskande, jag trodde att vagga var ganska vanligt! Fast det verkar lite knöligt tycker jag. De flesta bebisar som jag har burit har ju dessutom föredragit att ligga upprätt med huvudet mot axeln, när man bär dem utan sjal alltså, så det är kanske skönast så.

Elias var nog två-tre månader när jag skaffade min första sjal, så då blev det upprätt direkt. Med lillebror får jag prova båda och se vad som gillas :)
Användarens profilbild
Av Alven
det gick bra vilket som med Ida, men jag fick inte till vaggan så bra så det blev mest upprät. I bärpåsen låg hon i vagga däremot! Hade med henne till BB i bärpåsen den första veckan för div. provtagningar, och hon sov lika djupt varje gång. Sköterskorna var impade!

Men när vi skulle på höft-UL såg inte sköterskan Ida. Hon tittade bara efter babyskydd och märkte inte ens att jag hade en bärpåse med bebis i... :roll: Typ, var har du bebisen då?
Användarens profilbild
Av LisaMarie
Enbart upprätt, men kanske det var för att jag aldrig ens testade vagga? Han trivdes så superbra redan direkt i dubbelt omslutet, så vi fortsatte så.
Användarens profilbild
Av Eulalia
Bara upprätt :)
Användarens profilbild
Av Crappy
Absolut första tiden i vagga. Riktigt mys sedan upprätt när de blivit mer nyfikna.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?