Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vida
Kan väl lägga till att det kanske är bra att ha en enklare sybeskrivning i tidningen oxå... till en långsjal alltså, men kanske även till en MT
Användarens profilbild
Av Vida
Förslag på struktur : fyll på och ändra :) (anmäl gärna vad ni redan har bilder för och vilka ni kan tillgå - om vi skyndar oss så kan varje 3-års-bärsjalsträff få en att-göra-lista med bilder som de kan ta

Tidningen:
- bild ergo/patapum
- kort reportage om...
- bild - långsjal vinter
- kort reportage om ngn som bär i exvis stork
- bild - långsjal sommar
- kort reportage om ngn som bär i typ en gås eller groddy
- bild mei tai
- kort reportage...
- bild - kortsjal
-kort reportage om typ ngn som bär i bärabarn(?)
- ett bildcollage med olika knytningar i olika situationer (gärna även män)

Boken:
- bilder på alla selar som vi kan få tag på
(anmäl här: patapum(neavida), hemmasydd(neavida)
- bilder på meitai, mage rygg sida
- bilder på knytningar för långsjal:
mage:
- omslutet etc
- omslutet med specialare med trikå (då man har ändarna nedifrån upp istället för tvärtom - neavida)
höft:
- exitemes specialare
rygg:
- omslutet
- ryggsäck
- specifikation tibetanskt avslut
- bilder på knytningar kortsjal:
- japanskt
- rygg
- mage
- höft
Användarens profilbild
Av lotti
Skåning anmäler sitt intresse till skåneavdelningen!! :wink:

Låter som en toppen ide´ både med tidning och bok och verkligen någonting som borde finnas på alla bvc.
På HBGs BB och säkert på andra sjukhus oxå får alla föräldrar en babybag med reklam och provprudukter...där hade en sjaltidning platsat perfekt!!!
Användarens profilbild
Av Selman_73
Faktum är att jag frågade på vårt BB (Lkpg) om någon i personalen kunde visa mig hur man knyter en liten nyfödis. Hade min Moby wrap med mig i BB-väskan. Döm om min förvåning när ingen kunde visa mig, trots flera skiftbyten och jag bad dom vidarebefordra min fråga + att vi själva frågade igen vid skiftbyten. Hade varit trevligt med lite info redan på BB (vi hamnade på special-BB och stannade alltså lite längre än vanligt).
Användarens profilbild
Av Vida
Selman_73 skrev:Faktum är att jag frågade på vårt BB (Lkpg) om någon i personalen kunde visa mig hur man knyter en liten nyfödis. Hade min Moby wrap med mig i BB-väskan. Döm om min förvåning när ingen kunde visa mig, trots flera skiftbyten och jag bad dom vidarebefordra min fråga + att vi själva frågade igen vid skiftbyten. Hade varit trevligt med lite info redan på BB (vi hamnade på special-BB och stannade alltså lite längre än vanligt).
Jag låg på BBStockholm (lite alternativt BB kan man säga) och jag blev UTSTIRRAD av alla i personalen - så annorlunda var jag... *konstigt* Hoppas det ar ändrats sen dess (det var ju ändå ett drygt år sedan...)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?