Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Tack för alla fina bilder ni visat. Blir sugen på att ut och vandra och sova i tält. Vi har bara vandrat dagsetapper i franska alperna när Tova var 3 år men det var skönt att komma ut. När jag var liten fjällvandrade min familj, mina syster och bror gick själv och jag fick åka på mammas och pappas rygg i en bärstol. Har tyvärr ingen skanner annars hade ni kunnat få se snart 30 år gamla bilder från en fjällvandring.

Hittade en bild vi hade här hemma på datorn. Man ser kanske inte så mycket men man kan sova även i de bärstolarna man hade när jag var liten. Från en paus under vandring i grövelsjön sommaren 1978.

Bild
Användarens profilbild
Av sara f
Har funderat en del kring hur det är bäst att bära på turer, och helt lätt är det ju inte. Vi varit ute på 2 tältturer med Nora. På den första hade vi en lånad vaude-bärstol med packutrymme. Sambon bar det mesta i sin stora ryggsäck, jag bar Nora och det som fick plats i bärstolen. På andra tältturen hade sambon den extra stora ryggsäcken och bar allt, jag bar endast Nora i patapumen. Tur att man har så stark sambo va :wink:
Visst är patapumen skön att bära i, men det blir svettigt för bebin! Så jag röstar nog för bärstol ändå. Dessutom så får man ju med sig lite annat då också, till skillnad från när jag bar i patapum.

Det här att bära barnet i sjal på magen och ryggsäck på ryggen har jag aldrig provat. Är det inte svårt att se var man sätter fötterna då? Jag tycker att det är svårt nog ändå ibland när man vandrar i stenig terräng.
Användarens profilbild
Av sara f
Är det förresten någon som har varit i Hardangervidda och har några tips?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?