Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pétronille
De flesta ligger hyfsat ihopvikta på hatthyllan i hallen, men åtminstone någon brukar ligga i en hög på golvet... :roll:
Av anna m
Jag har försökt ha dem hängandes på galgar på garderobsdörrarna i sovrummet men en av mina tjejer, Liv gillar att gosa med dem och sliter ner dem på golvet och drar runt på. Sen kommer tvillingsyrran och vill gosa hon med och rätt vad det är ligger det sjalar i hela huset.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
ia-fia skrev: Tyvärr vill barnet inte sjalas sådär förfärligt mycket just nu så det är mest sele som används och den hänger på en galjde bland kläderna. Eller ligger i bilen.
Det verkar vara något med ålderna, för min 13-månaders (17 mars) vill inte heller sjalas särskilt ofta. Ringsjalen och Ergon är de som används mest. Långsjalen ligger iofs för det mesta i väskan, vagnen eller bilen och väntar ifall att den också. :D

Förvarar bärdonen lite varstans. Har alltid något med i vagnen, en sjal liggandes i bilen ifall att, annars ligger de nog för det mesta i en garderob i hallen eller i sovrummet. Skulle kanske avsätta några krokar till dem, men det har inte blivit så. Kanske bra att sambon inte ser hur många sjalar vi har... :oops:
Användarens profilbild
Av solanna
Våra sjalar ligger ihopvikta ovanpå hatthyllan i hallen. Vi har inga hattar som behöver bo där så det fanns gott om plats. Sedan har vi en korg i hallen där vi lägger vantar, mössor, extratröjor och annat löst och där bor det alltsomoftast en och annan sjal också. Allt som annars skulle legat och skräpat på hallgolvet försöker vi lägga i korgen.
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag har ordning på mina, de hänger på väggen på en fiffig ställning (som är på tok för liten nu), de har en vägg för sig själva och pryder sin plats! Otroligt vackert!
Användarens profilbild
Av Miamamman
Som allt annat i vårat hem....
Arkiverat enligt den arkeologiska orndningen, dvs det som är senast använt ligger överst.... blandat med katthår, sand från sandlådan och annat grus eftersom S envisas med att ta alla skor från hallen för att leka med, samt en del mat pga att S gillar att kast maten på golvet när hon äter för att sedan ta den med sig därifrån innan jag hinner torka golvet efter maten....
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Isanna skrev:Jag har ordning på mina, de hänger på väggen på en fiffig ställning (som är på tok för liten nu), de har en vägg för sig själva och pryder sin plats! Otroligt vackert!
Boadicea skrev:Mina hänger på en hängare med krokar på en dörr. Ordnade efter färg. :D
Vill gärna se bild! :eld:
Användarens profilbild
Av asa
Spännande det där med att fläta sjalen.

Hur gör man? Skulle vilja prova...
Användarens profilbild
Av emelie
Här ligger båda sjalarna i en alldeles egen låda i vår Malmbyrå som används som linneskåp. :roll: Där i ligger de i varsin slarvig hög.
Om Bebinan inte har använts, då ligger den där jag tog av den (var som helst i huset) eller så har Oliver tagit fram båda sjalarna och rullat in sig i dem på golvet och sen lämnat dem i en oorganiserad hög mitt i sovrummet.
Användarens profilbild
Av lindamarie
Miamamman skrev:Som allt annat i vårat hem....
Arkiverat enligt den arkeologiska orndningen, dvs det som är senast använt ligger överst.... blandat med katthår, sand från sandlådan och annat grus eftersom S envisas med att ta alla skor från hallen för att leka med, samt en del mat pga att S gillar att kast maten på golvet när hon äter för att sedan ta den med sig därifrån innan jag hinner torka golvet efter maten....
Mmmmm låter smarrigt om är bebis.... Faktiskt precis det min son gillar!! Jag kan lova att han mer än gärna vill komma och smaka lite... :wink:
Användarens profilbild
Av Marina
Jag har dom i en sån där fotpall med förvaring under sitsen, förutom ringsjalen som hänger i hallen :D
Användarens profilbild
Av mimpen
Mina har legat på hatthyllan och fullkomligt ockuperat den på sistone (vi använder inte hatthyllan själva för mössor och sånt... men stackars gästerna...) Nå, nu har jag faktiskt städat undan lite, så nu ligger bara min MT samt min Didy Ellips där. Två andra har åkt in i en hylla i sovrumsgarderoben, en har sålts, och ergon hänger i tvättstugan på en krok (där har den iofs alltid hängt). Nu får gästernas mössor plats, lagom till sommaren :roll:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Mina sjalar ligger i en sån här:
Bild

Patapumen hänger på en sån här:
Bild
Användarens profilbild
Av thanisa
Nu har det blivit ordning på sjalarna. Köpte en krok igår där man kan vrida de tre krokarna som sitter på den åt olika håll. Hade gärna fått vara 4 eller 5 stycken egentligen men man kan hänga två flätor på varje så jag skulle få plats med 2 till sjalar om jag vill. Så nu hänger de på sovrumsdörren och tar ingen plats på golvet längre. Jätteskönt att ha ordning på sina sjalar faktiskt.

Kroken utan sjalar på
Bild

Med 4 sjalflätor på
Bild

En lite närmare bild på sjalflätorna, tyvärr var det svårt att få bra kort idag då det regnar ute och är grått så blir ljuset i rummet inte det bästa.
Bild
Användarens profilbild
Av April
Först var det 1 överfull "byrå-sjal-låda" - nu har den utökas till 2 ;-)

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?