Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emelie
Som gosig sovfilt i vagnen/spjälsängen, han somnade i sjalen på min mage o sen la jag ner både sjal o barn i vagnen/sängen o han sov vidare.

Lekfilt, Oliver hämtar den ena eller båda sjalarna ur lådan o sätter sig sen på golvet o brottas med dem, leker tittut med sig själv i spegeln eller med någon av oss eller bär runt runt på dem bara.

Sittstöd i barnstolen när den var för stor.
Under SÄLJES står det ofta att sjalen är ingossad. Tror jag förstår vad det innebär nu. Snortrasa...
:Hahaa: :Hahaa:
Jo, har använt sjalarna som snor- och dreggel- och kräktrasor också...
Av Pétronille
:app: Haha! Finns inte nån som använt sjalen som blöja oxå?
Oj vilken stor blöjrumpa det måste bli!
Användarens profilbild
Av Bello
Pétronille skrev::app: Haha! Finns inte nån som använt sjalen som blöja oxå?
Ja den vikningen skulle jag vilja se...... :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Lycke
sacha42 skrev:ringsjalarna och kortsjalarn används till mkt. Nu senast idag då lillan ville åka spark och vi inte har en sparklåda :D
Bild
Svea och Alva har likadan skiddress... Fast Alvas är renare! :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
Pétronille skrev::app: Haha! Finns inte nån som använt sjalen som blöja oxå?
Nja inte riktigt men en gång då skrutt kissat igenom allt och vi inte hade ombyte med oss så vek vi sjalen så den blev ett skydd mellan skrutt och bilbarnstolen. Fast det blev inget kiss på den och det var mest för att skydda skrutt. Sen är det ju olika på olika sjalar. Min London (som ALDRIG kommer att säljas) den är använd till det mesta. Medans antiguan nästan bara är använd som bärredskap, sittunderlag och vagnstäcke.
Användarens profilbild
Av svas
jag71 skrev: Min London (som ALDRIG kommer att säljas) den är använd till det mesta. Medans antiguan nästan bara är använd som bärredskap, sittunderlag och vagnstäcke.
Anar jag att antiquan snart hamnar under "säljes"... :wink: . Här gäller det att nogsamt notera vem som använder vilken sjal till vad!
Användarens profilbild
Av sagogrynet
svas skrev:
jag71 skrev: Min London (som ALDRIG kommer att säljas) den är använd till det mesta. Medans antiguan nästan bara är använd som bärredskap, sittunderlag och vagnstäcke.
Anar jag att antiquan snart hamnar under "säljes"... :wink: . Här gäller det att nogsamt notera vem som använder vilken sjal till vad!
:iagree: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av jag71
svas skrev:
Inget säljs ännu! JAg har ju två som fortfarande är små plus skrutt som inte är så stor han heller! Om något år eller så så kanske. Har en väninna som ska ha smått i september och då tänkte ja låna ut mina sjalar om hon vill ha dem så den dagen mina sjalar säljs så har den här tråden glömts sedan länge! *skrattar hjärtligt och länge* Jag tro ju på ärlighet så om någon frågar så berättar jag som det är! :roll: jag kanske är riktigt dum?!
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag använder själv sjalarna just som sjalar, men det finns väl någon som använt dem som duk härinne. Sen kan ni titta på bilderna från en tysk förlossningsklinik, någon som stött på didymos inne i förlossningssalen här hemma? http://www.klinikverbund-suedwest.de/1904.0.html
Användarens profilbild
Av jag71
thanisa skrev:Jag använder själv sjalarna just som sjalar, men det finns väl någon som använt dem som duk härinne. Sen kan ni titta på bilderna från en tysk förlossningsklinik, någon som stött på didymos inne i förlossningssalen här hemma? http://www.klinikverbund-suedwest.de/1904.0.html
Vad använder DU sjalen till ? Förutom att bära i ? var ju rubriken så jag antar att dem fleasta bär i dem också! :wink: :lol:
Det var jag som använt den som duk :oops: fast vi använde inte bordet utan den bara låg där och var snygg.
Användarens profilbild
Av Elina
Filt i vagnen används sjalen som dagligen, gunga i bland, att sätta fast i stolar, kundvagnar osv...
Av droneboy)))
Jag har flera gånger repat med min gitarrist med Henry sovandes på ryggen. Tycker det fördjupar min image som känslig depp-pop-kille. Och finns det nåt manligare än att spela gitarr alldeles för långsamt och sjunga om sitt miserabla liv 8) . Kanske kan bita på vissa makar med Mark Kozelek-komplex i alla fall.
Av Pétronille
droneboy))) skrev:Jag har flera gånger repat med min gitarrist med Henry sovandes på ryggen. Tycker det fördjupar min image som känslig depp-pop-kille. Och finns det nåt manligare än att spela gitarr alldeles för långsamt och sjunga om sitt miserabla liv 8) . Kanske kan bita på vissa makar med Mark Kozelek-komplex i alla fall.
Haha låter som ett bra sätt att skaffa groupies! :wink:
Av droneboy)))
Man kunde ju tro det men de flesta tjejer har inte fattat vad som utmärker en modern alfahanne. De flockas kring själ- och sjallösa rockers istället. :blahblah:

För övrigt bra att lägga runt vinflaskorna så det inte klirrar så mycket när man går hem från systemet.
Användarens profilbild
Av sanna73
Pétronille skrev:
droneboy))) skrev:Jag har flera gånger repat med min gitarrist med Henry sovandes på ryggen. Tycker det fördjupar min image som känslig depp-pop-kille. Och finns det nåt manligare än att spela gitarr alldeles för långsamt och sjunga om sitt miserabla liv 8) . Kanske kan bita på vissa makar med Mark Kozelek-komplex i alla fall.
Haha låter som ett bra sätt att skaffa groupies! :wink:
Ja, det är klart, hur kunde jag glömma. Om maken varit regad här hade han kunnat ange att han använder den som raggningsverktyg :mrgreen: (även om han nog inte skulle erkänna det). När han sjalar Alfred så flockas kvinnorna runt honom och tindrar med ögonen och fnissar åt alla skämt osv. Klart bättre än en hund säger maken :wink:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?