Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solanna
Mitt sämsta köp är nog min Bärabarn originalringsjal Salsa som jag köpte begagnat här på SB. Den gick ju sönder i tvätten om ni minns den tråden och eftersom den var köpt begagnad så har man ju ingen självklar reklamationsrätt då. Som tur var så var Bärabarn snälla och skickade mig en ny sjal, så nu är jag mer än nöjd, men den gamla ringsjalen var ju fortfarande ett dåligt köp.

Och jag antar att det finns fler därute som har Bärabarnsjalar med sträva ringar och om ni får problem med dem tycker jag att ni ska klaga! Det är ju ett känt fel uppenbarligen.
Av FiaLisa
Jag har gjort ett riktigt dåligt köp. Det var inget fel på sjalen mer än att den var ful. :roll: Jag såg en jättesnygg (trodde jag) sjal på Didymos web och slog till. När den kom visade det sig att den inte alls såg ut som på bilden och den hade sämsta möjliga färger för mig. Jag sålde den vidare utan att ens ha provknutit den. Jag packade bara upp den för att kolla att det inte var något fel på den.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
naggie skrev:Måste bara klargöra att jag älskar allt vad bärpåsar heter. Jag hade dock gärna inte betalat dubbla priset för min. I övrigt har jag faktiskt varit jättenöjd med alla mina sjalar men den turkosa easyn har ju helt stulit mitt hjärta :heart: Nu längtar jag dock efter en IRIS :love:
I know, Iris är helt sanslöst fin :love: Jag gjorde några fruktlösa försök att få tag i en innan Albert blev en sjalvägrare :hopmad: Jag gillar inte Didy så mycket, men en Iris s k a jag bara ha någon gång. Det blir till att sprätta och fålla, men vad gör man inte för en sån skönhet! :D
Användarens profilbild
Av naggie
Knyttet & K skrev:
naggie skrev:Måste bara klargöra att jag älskar allt vad bärpåsar heter. Jag hade dock gärna inte betalat dubbla priset för min. I övrigt har jag faktiskt varit jättenöjd med alla mina sjalar men den turkosa easyn har ju helt stulit mitt hjärta :heart: Nu längtar jag dock efter en IRIS :love:
I know, Iris är helt sanslöst fin :love: Jag gjorde några fruktlösa försök att få tag i en innan Albert blev en sjalvägrare :hopmad: Jag gillar inte Didy så mycket, men en Iris s k a jag bara ha någon gång. Det blir till att sprätta och fålla, men vad gör man inte för en sån skönhet! :D
Vaddå sjalvägrare :shock: :shock: :shock:
Kanske kan en Iris kan få honom på andra tankar 8)
Sen undrar jag vad du menar med sprätta och fålla? Jag är inte så bekant med didys :hide:
Användarens profilbild
Av aha
naggie skrev: Sen undrar jag vad du menar med sprätta och fålla? Jag är inte så bekant med didys :hide:
Fållarna är ganska smala och tjocka och kan skära in. En del gillar dom inte alls, andra tycker att det inte är någon fara.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
aha skrev:
naggie skrev: Sen undrar jag vad du menar med sprätta och fålla? Jag är inte så bekant med didys :hide:
Fållarna är ganska smala och tjocka och kan skära in. En del gillar dom inte alls, andra tycker att det inte är någon fara.
Precis! Jag hatar Didys fållar. Det är ju drygt att fålla om, men för Iris skulle jag kunna göra det.
Användarens profilbild
Av svas
Knyttet & K skrev:Det är ju drygt att fålla om, men för Iris skulle jag kunna göra det.
Så talar sjal- :evil: när han är i storform!
Användarens profilbild
Av naggie
Knyttet & K skrev:
aha skrev:
Precis! Jag hatar Didys fållar. Det är ju drygt att fålla om, men för Iris skulle jag kunna göra det.
Men det skulle jag ju aaaaaaldrig orka. Betyder detta att jag borde lägga min dröm om IRIS på hyllan :cry:
Användarens profilbild
Av jag71
naggie skrev:
Knyttet & K skrev:
aha skrev:
Men det skulle jag ju aaaaaaldrig orka. Betyder detta att jag borde lägga min dröm om IRIS på hyllan :cry:
Behöver du väl inte! du kanske är en av dem som inte tycker fållarna är något problem.
Av Jenny
Ja, en av mina stora drömsjalar kom hem hit och hade en massa fel i sig, det känns inte så skoj nu, tyvärr var jag för feg att meddela detta till säljaren :(
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?