Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marlene
om nån tar illa upp för att jag skrattar och har roligt får jag verkligen hoppas att människan säger ifrån för annars har jag faktiskt ingen chans i världen att veta om det. Jag kan hur konstigt det än låter inte läsa tankar :roll:
Användarens profilbild
Av Kotten
marlene skrev:om nån tar illa upp för att jag skrattar och har roligt får jag verkligen hoppas att människan säger ifrån för annars har jag faktiskt ingen chans i världen att veta om det. Jag kan hur konstigt det än låter inte läsa tankar :roll:
Precis. Tack för att du formulerade det åt mig Marlene.
Användarens profilbild
Av Gurli
marlene skrev:om nån tar illa upp för att jag skrattar och har roligt får jag verkligen hoppas att människan säger ifrån för annars har jag faktiskt ingen chans i världen att veta om det. Jag kan hur konstigt det än låter inte läsa tankar :roll:
VA :shock: Jag som var helt säker på att du var SB´s egen Saida.
Användarens profilbild
Av marlene
Gurli skrev:
VA :shock: Jag som var helt säker på att du var SB´s egen Saida.
Ja visst är det svårt att förstå att jag inte kan läsa tankar :shock: :roll: :Hahaa:
Av Christer Romson Lande
marlene skrev:
Gurli skrev:
marlene skrev:Jag kan hur konstigt det än låter inte läsa tankar
Jag som var helt säker på att du var SB:s egen Saida.
Ja visst är det svårt att förstå att jag inte kan läsa tankar
Men!? Jag brukar ju kunna läsa jättemånga av era tankar här. Speciellt Marlenes. Och Aprils.
annalys skrev:Men efter ett tag upptäckte jag att det finns en praxis att hålla trådarna till TS ursprungsfråga.
Finns det verkligen en sån praxis? Det har i så fall inte jag hajat förrän nu. Annars brukar ju samtal få ändra riktning lika mycket på forum och mejlinglistor som i fikarum.
Senast redigerad av Christer Romson Lande den mån feb 19, 2007 14:33, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Gurli
Christer Romson skrev:
marlene skrev:
Gurli skrev:
Men!? Jag brukar ju kunna läsa jättemånga av era tankar här. Speciellt Marlenes. Och Katharinas.
Du ska då alltid vara värst.

Varför kan du inte läsa mina. Då skulle du ju inte behöva missuppfatta mig så ofta :wink:
Användarens profilbild
Av Bina
Åh... jag deltar inte i dessa skämttrådar men helt enkelt av den enkla anledningen att det inte roar mig. GUUD vilken trähäst jag låter som... men jag tycker absolut att ni som roas av det kan göra det, det är väl bara att låta bli att öppna tråden om man en gång gjort det och då upptäckt att det inte passar ens smak.

Däremot kan jag förstå om man blir ledsen om man faktiskt upplever ett problem som man tar upp och det skämtas bort och blir alldeles helt OT för att det skojas... likt tråden om antalet svar baserat på ens popularitet.

HA KUL på Sjalbarn! :D
Av Christer Romson Lande
Gurli skrev:
Christer Romson skrev:Jag brukar ju kunna läsa jättemånga av era tankar här. Speciellt Marlenes. Och Katharinas.
Varför kan du inte läsa mina. Då skulle du ju inte behöva missuppfatta mig så ofta
Jag kan läsa dina också. Du tänker: typiskt karlar att inte hålla koll på vem som skrivit mest!
Användarens profilbild
Av Gurli
Christer Romson skrev:
Gurli skrev:
Christer Romson skrev:Jag brukar ju kunna läsa jättemånga av era tankar här. Speciellt Marlenes. Och Katharinas.
Varför kan du inte läsa mina. Då skulle du ju inte behöva missuppfatta mig så ofta
Jag kan läsa dina också. Du tänker: typiskt karlar att inte hålla koll på vem som skrivit mest!
Hur kunde du veta :shock:

Jag tänkte faktiskt också: typiskt karlar att tro att dom kan läsa tankar.
Användarens profilbild
Av Gurli
Hjälp, har jag gjort det igen. Skojat lite i en anonym tråd. Jösses, nu får jag nog logga ut, innan jag balanserar över kanten.
Användarens profilbild
Av Fenomena
annalys skrev: Annars tycker jag också själva trådkapningsfrågan är intressant. När jag började skriva/läsa här tänkte jag aldrig på det. Jag svarar på de delar av en frågeställning som jag tycker är intressanta och/eller har en åsikt om. Om de finns i ursprungsinlägget eller bara är något som dykt upp under tråden, hos mig eller hos andra, spelar ingen roll.

Men efter ett tag upptäckte jag att det finns en praxis att hålla trådarna till TS ursprungsfråga. Inget jag bryr mig om själv som TS, men eftersom det är det vanliga försöker jag hålla mig till det.
Oj då... jag är inte så duktig på att alltid hålla mig till ämnet. Det är inte ens alltid jag tänker på det och skriver OT. :oops: Fast jag tycker, som Christer Romson, att det hör till på något sätt, när man har givande diskussioner. Så som vanligt är det svårt att veta när man går över gränsen...
Användarens profilbild
Av marlene
Christer Romson skrev:
marlene skrev:
Gurli skrev:
Men!? Jag brukar ju kunna läsa jättemånga av era tankar här. Speciellt Marlenes. Och Aprils.
annalys skrev:Men efter ett tag upptäckte jag att det finns en praxis att hålla trådarna till TS ursprungsfråga.
Finns det verkligen en sån praxis? Det har i så fall inte jag hajat förrän nu. Annars brukar ju samtal få ändra riktning lika mycket på forum och mejlinglistor som i fikarum.
Hjälp... bäst att sluta tänka då :roll:
Användarens profilbild
Av Panakeia
Fru Fenomena skrev:
annalys skrev: Annars tycker jag också själva trådkapningsfrågan är intressant. När jag började skriva/läsa här tänkte jag aldrig på det. Jag svarar på de delar av en frågeställning som jag tycker är intressanta och/eller har en åsikt om. Om de finns i ursprungsinlägget eller bara är något som dykt upp under tråden, hos mig eller hos andra, spelar ingen roll.

Men efter ett tag upptäckte jag att det finns en praxis att hålla trådarna till TS ursprungsfråga. Inget jag bryr mig om själv som TS, men eftersom det är det vanliga försöker jag hålla mig till det.
Oj då... jag är inte så duktig på att alltid hålla mig till ämnet. Det är inte ens alltid jag tänker på det och skriver OT. :oops: Fast jag tycker, som Christer Romson, att det hör till på något sätt, när man har givande diskussioner. Så som vanligt är det svårt att veta när man går över gränsen...
fast där tycker jag att det känns lättare att styra upp en disskution än om det är nån som flummar bort en allvarlig TS....
Det skulle iaf inte jag ha nått problem med, att påminna om vad som faktiskt är huvudfrågan i tråden....
Användarens profilbild
Av marlene
Christer Romson skrev:
Självklart så finns det ju ämnen och saker man inte skämtar om men att tråden tar en annan riktning än vad TS tycker och vill kanske man får räkna med ibland. Gillar man inte det kan man väl starta en ny tråd eller hoppa över att läsa i den.
Användarens profilbild
Av Lingling
Trådkapning är väl ett problem om det dyker upp innan TS fått något slags svar på sin fråga? Eller om trådkapningen rentav förlöjligar ursprungsfrågan? Men ofta har man fått ett svar av ngt slag efter de tio första inläggen eller så, om det inte är en mer enkätartad fråga, men även där tycker jag man kan associera fritt av och till, även det kan leda till ngt TS rentav eller ngn annan, nya trådar för spinofftrådar fungerar ofta inte iaf dessutom.
Men ja, visst får man ha skoj! och skratta. Men kanske på rätt ställe.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?