Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
Ja, mät gärna din 5:a!

Kan ni tyska?
Vad betyder detta:

--------------------------------------

Bitte überprüfen Sie Ihre Bestellung und wählen Sie eine Lieferart sowie eine Zahlungsart.

Wählen Sie bitte eine Lieferart.
Lieferung soll erfolgen per: Paketdienst DHL (Post)
Bezahlen möchte ich per: VorkasseVisa / MasterCardPayPal

Zahlung per Kreditkarte - die Abbuchung erfolgt einige Tage nach dem Versand.

Steuergebiet: Europäische Union USt-IdNr:
Falls Sie für Ihre Firma eine USt-IdNr. besitzen geben Sie diese bitte an.

--------------------------------------

Jag håller på att beställa :oops:

Kram
Användarens profilbild
Av sacha42
Mi 5a var 4,21 inkl en ände nytvättad :D

åhh vad spännande med en brun wellen :eld:
Användarens profilbild
Av April
Ja, men då tar jag faktiskt en 6:a... Jag återkommer med bildbevis 8)

Kram
Användarens profilbild
Av boosten
April skrev:Men Boosten... Har du redan köpt en? Eller är det den oranga? Alltså jag tittade precis in på de ljuvliga bilderna i din sjalgardrob. Är den såååå underbar - så kan jag mangla den natt och dag för att den ska bli mjuk :whut:

Kram
Tackar, jo det är den "orangea", lite missvisande, för den är mer brun än orange..
Användarens profilbild
Av diddeldi
boosten skrev:
April skrev:Men Boosten... Har du redan köpt en? Eller är det den oranga? Alltså jag tittade precis in på de ljuvliga bilderna i din sjalgardrob. Är den såååå underbar - så kan jag mangla den natt och dag för att den ska bli mjuk :whut:

Kram
Tackar, jo det är den "orangea", lite missvisande, för den är mer brun än orange..
vi får sluta kalla den orange och kalla den vid dess rätta namn sequoia :wink: . så svårt att uttala bara :roll:
Användarens profilbild
Av April
sequoia . så svårt att uttala bara
Oj, det kommer jag aldrig att komma ihåg!!!
GRATTIS till pyret i magen!!! :heart: Mmmmm....

Kram
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:app:

Hehe vad kul! Har du beställt nu redan eller behöver du fortfarande översättningshjälp? I såna fall kanske jag kan bistå, men jag antar att du redan klurat ut vad du behöver :wink:
Användarens profilbild
Av Clifford
boosten skrev:

Kram
På dina bilder såg din sjal brunare ut än min. Rostig är helt klart rätt beskrivning av den nytvättade skönhet som hänger här och ropar på att bli använd ;) Den är varken bajsbrun eller orange, men helt klart vacker! Som sequoia [sek'oja] :loving:
Användarens profilbild
Av Clifford
...fast den känns lite glanslös (om man får vara lite negativ) :? . Jag har haft två jaquardvävda didymos och båda har det varit en särskild lyster över, men den här är ganska grådassig i färgen och strålar inte ett dugg. Det kanske har att göra med att den är ny, nytvättad och behöver användas? :roll:
Användarens profilbild
Av Mi
OK, jag ställer mig redan i kö om du får för dig att sälja den :notes: :hello:
Användarens profilbild
Av Veronica
Oj det här låter som något för mig! Hjälp. Jag måste in på Didymos sida och kolla.
Användarens profilbild
Av sacha42
Veronica skrev:Oj det här låter som något för mig! Hjälp. Jag måste in på Didymos sida och kolla.
Diddeldi har nog tagit hem med :wink:
Av Aelia
sacha42 skrev:
Veronica skrev:Oj det här låter som något för mig! Hjälp. Jag måste in på Didymos sida och kolla.
måste kolla, inte för att jag vill ha en :roll:
Användarens profilbild
Av diddeldi
Aelia skrev:
sacha42 skrev:
måste kolla, inte för att jag vill ha en :roll:
kommer snart snart :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?