Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tua
wow! imponerande!
Av Jenny
Alltså jag försökte få till det där med tvisten, men jag tror Thea är för liten! Jag når inte upp längre än till rumpan :cry: Får tvinga storasyster sen :lol:
Användarens profilbild
Av solanna
Jag håller med om att den första mamman tog rätt dog tid på sig när hon knöt, men å andra sidan tror jag att det var ganska pedagogiskt så att tittarna hängde med på vad hon gjorde. Vi som är vana ryggknytare vet ju hur det ska gå till redan och behöver ju inte se alla detaljer för att förstå.

Listigt förresten att lägga upp knytinstruktioner på youtube. Det kanske någon van sjalbarnare skulle kunna göra så blir det lättare att förklara hur man knyter för folk som vill börja med sjal.
Användarens profilbild
Av Sinomamma
Superbra och härliga videos! :D Bra tips!
Användarens profilbild
Av Nova
Snygga knytningar!
Sådana stillsamma och samarbetsvilliga barn och bebisar underlättar en hel del.
Här får det gå undan om det ska knytas.
Ligga stilla på ryggen, jojo, det kan mamma ju drömma om :lol:
Användarens profilbild
Av LillaG
solanna skrev:Jag håller med om att den första mamman tog rätt dog tid på sig när hon knöt, men å andra sidan tror jag att det var ganska pedagogiskt så att tittarna hängde med på vad hon gjorde. Vi som är vana ryggknytare vet ju hur det ska gå till redan och behöver ju inte se alla detaljer för att förstå.
Helt sant!! Jag tyckte det var jättebra instruktioner och vill öva, öva, öva!! Blev helt lycklig av att se det! :-)
Användarens profilbild
Av miriel
Har nu snabbt testat "ändarna i fickorna och sjalen på först" och det fungerar supersmidigt! Kommer att användas i fortsättningen.
Hon på filmen gör nog långsamt och pedagogiskt, för att visa och för att det ska bli så snyggt som möjligt. :D

Fick med lite mutor också prova "ryggsäck med tvist", snyggt och stadigt blir det. Lite svårt att få tvisten rakt (om ni förstår vad jag menar). Men det blev bara en testknytning, sen ledsnade "antisjalbarnet" och gick...
:cry: :wink: :lol:

Men glad är jag, lite sjalande blev det ju! :vågen:
Användarens profilbild
Av jag71
Men den där att flytta från mage till rygg finns ju på någon dansksida (kommer inte ihåg vad hon heter något på Da kanske :hmm: ). Har taskigt minne och hinner inte leta just nu. Dem två små är inte så små längre! Dem slåss med varandra, ligger på varandra och så ställer dem sig upp och sen blir det skrik för ner tar dem sig inte!
Användarens profilbild
Av Nova
Katharina skrev:Supersmidigt :-) Jag försökte med Leo idag men han sa "Sätt ner mig mamma, jag ska bara hämta en sak" :shock: jo jo, mitt i sjalandet gick han och lekte med lego...
Vilken sötnos! :lol:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag fick prova ryggsäcken med twist igår och det blev jättebra jämfört med vanlig ryggsäck.
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Härliga filmer!!! :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Vidar är hemskt stillsam sak när man knyter på ryggen (oftast). Ligger och pussas och kramas och riktigt myser. :heart:

Ryggsäcken med tvist kanske man skulle testa, men nu har jag ju precis lyckats med omsluten tibetan som verkligen var super! :tumsup:
Användarens profilbild
Av smurfis
Wow :shock: ! Vad smidigt, och snyggt! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?