Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Nova
Tveklöst faller valet på en Mei Tai.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Min bebina stjärntecken 4,6m! Utan tvekan, för den har ALLT!

Tillräckligt mjuk för att vara gosig till en nyföding, tillräckligt stadig att räcka till ett större barn. Tillräckligt lång för att räcka till X-omslut, och tillräckligt kort för att fungera till ryggknyt. Komplett, helt enkelt!
Användarens profilbild
Av Måsen
Om jag skulle välja något av de bärredskap jag har hemma så blir det min Bebina regnbåge. Annars kanske jag skulle försöka få tag i en ingosad och mjuk röd Easy eller en lång Gauze (den som jag nyligen sålde var lite för kort tyckte jag), eller kanske en BB-slen papaya eller... :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag skulle definitivt välja min Didymos Lisa! Mjuk nåt så otroligt och så vacker.
Användarens profilbild
Av jullan
Alltså jag är kär i Maija. Lång, vacker och lätt att knyta. Tyvärr inte diagonalvävd, men i ärlighetens namn har jag inte märkt så stor skillnad på Maija och Katja. (Maija är alltså en EllaRoo)
Användarens profilbild
Av CeciliaH
Patapum! Den är det enda bärredskap jag använt sedan jag köpte den (bortsett från bärpåse för korta stunder hemma)
Användarens profilbild
Av emelie
Kaffemoster skrev:Min bebina stjärntecken 4,6m! Utan tvekan, för den har ALLT!

Tillräckligt mjuk för att vara gosig till en nyföding, tillräckligt stadig att räcka till ett större barn. Tillräckligt lång för att räcka till X-omslut, och tillräckligt kort för att fungera till ryggknyt. Komplett, helt enkelt!
:iagree:
eller ja, jag har ju inte fått till de däriga avancerade ryggknytningarna, men i övrigt så tycker jag också att den är bäst. :love: Är inte ett dugg sugen på en annan sjal öht (bara lite sugen på en ergo).
Användarens profilbild
Av mia75
Min älskade Eld såklart! 4,7m och får mig alltid på bra humör! :D
Användarens profilbild
Av Bönan
Sjal!
Lång!
Fin!

Har en hoppe, den är toppen, men det finns nog finare. Men om jag ska välja bland det jag har blir det den, även om svartpepparn används mest här hemma just nu.
Användarens profilbild
Av diddeldi
med så stort barn som jag har nu så får det nog bli ergo. med ett mindre barn långsjal såklart, didymos är favvisen :D
Användarens profilbild
Av jag71
Min hoppis London utan att tveka!
Användarens profilbild
Av Akleja
Jag tror att Ergon är den som vinner i längden. Den kommer jag att ha kvar i huset även när alla långsjalar har flyttat här ifrån. Den är sååå braaa!!!

( Med detta inlägg firar jag mitt 100:ade inlägg!!Tjohoo :D :D )
Av Aelia
Akleja skrev:( Med detta inlägg firar jag mitt 100:ade inlägg!!Tjohoo :D :D )
Grattis!!!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?