Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Nämen va tusan då! Då skulle jag ju ha väntat ett tag och köpt en eld i alla fall. Nu är det ett Hav som är på väg hem till oss...

//Kaja

Såvida det inte är någon som är sugen på en sprillans Hav 4,2.... för ett bra pris? :twisted:
Av gbg30plus
Åsa: Det var så lite så :)
Användarens profilbild
Av ernamalin
Åsa med 01 och 06 skrev:Jag har kollat med dem ock det är ok att skicka till min brors hotell i Boston så nu blir det en öken....eller eld...eller öken.....eller eld.....eller...och kanske en docksjal också (en till Naimez i allafall!)

Tack GBG30plus för tråden!!!!

Åsa
Oooohhh... Hur stor väska har han? :mums: fjäsk, fjäsk :floet2: kan tänka mig en sol eller en lava eller... :wink: He He... :D, lycka till med valet, tror du blir nöjd oavsett!
Användarens profilbild
Av Kaja
Såhär nära har jag aldrig varit att få en Easy Eld. När jag äntligen bestämt mig och tryckt på avfyrningsknappen så - var de slut!

:purskis:

//Kaja
Användarens profilbild
Av Scilla
Och jag TROR att jag lyckades kapa den sista Sol 5,2. Eller ja, jag har fått en orderbekräftelse och så, men det var lite konstigt för nu när jag var inne på sidan för att beställa så stod det att denna var slut - men tydligen låg den kvar i min varukorg sedan jag var in på sidan på eftermiddagen... jag fattar inte riktigt ärligt talat men beställningen borde väl inte ha gått igenom om det inte fanns något att beställa, eller?? :hmm:

(Det var så lägligt att min syster åker till USA om ett par veckor, sjalen får ligga och vänta hos hennes killes släktingar så länge :D - det var ju så jäkla billigt!)
Av gbg30plus
Scilla skrev:... jag fattar inte riktigt ärligt talat men beställningen borde väl inte ha gått igenom om det inte fanns något att beställa, eller?? :hmm:
Du borde ha lyckats beställa om du fick en bekräftelse till din email. Att den ligger kvar i din kundkorg är nog bara en inställning i din webläsare skulle jag tro! *längtar efter min Eld och är glad att jag hann knipa en innan de tog slut*
Användarens profilbild
Av Scilla
gbg30plus skrev:Att den ligger kvar i din kundkorg är nog bara en inställning i din webläsare skulle jag tro!
Nej, det var nog det som gjorde att jag kunde beställa den! Äsch, det är ju jättesvårt att förklara... men jag fattade det som att anledningen till att det såg ut som att den sista hade gått var att JAG SJÄLV hade lagt den i kundkorgen ett par timmar tidigare, men då skickade jag aldrig beställningen för jag hade ingen adress i USA ännu. Tydligen låg den kvar där fast jag stängde webbläsaren (datorn) emellan, för när jag gick in igen stod det att sol 5,2 var slut men i min kundkorg låg det en ändå! Fattar du? Nä, inte jag heller!! :Hahaa: Vi får väl se vad som händer... :wink:
Användarens profilbild
Av Scilla
Ja nu fick jag i alla fall ett mail om att mitt paket gått iväg, så det verkar ju onekligen lovande :wink: Men jag får ju vänta jättelänge tills den kommer hit, åtminstone en dryg månad, förmodligen mer.
Av gbg30plus
Scilla: Så bra, grattis till beställningen! Vi får lägga in kort på våra inköp efter jul när vi har våra fiiiiina sjalar hos oss!
Användarens profilbild
Av mojsan
Kaja skrev:Såhär nära har jag aldrig varit att få en Easy Eld. När jag äntligen bestämt mig och tryckt på avfyrningsknappen så - var de slut!

//Kaja
BUÄÄÄÄ!!!! Jag som ville klämma!!!
Användarens profilbild
Av Scilla
Kaja skrev:Såhär nära har jag aldrig varit att få en Easy Eld. När jag äntligen bestämt mig och tryckt på avfyrningsknappen så - var de slut!

//Kaja
En Eld 5,2 m finns ju kvar, är det på tok för långt eller? (Det är ju så billigt så man kan ju kosta på sig lite extra längd :wink: )
Användarens profilbild
Av Scilla
Efter mycket om och men så plingade det på dörren idag och det var min sjal! :D

Det fungerande ju så smidigt med att beställa till min systers killes släktingarnas adress i USA (hängde ni med) dit syster åkte över jul. Men tror ni inte hon glömde packa sjalen när hon åkte hem?? De snälla släktingarna fick lägga den på lådan istället så idag kom den äntligen.

Underbar färg men OJ vad mycket tyg det känns som (drog ju till med en 5,2 för säkerhets skull när det var så billigt). Får se om den behöver kapas, om vi gillar den.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Åh vad roligt att du fått den Scilla! Hoppas du kommer gilla den :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?