Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cayenne
I somras bar vi mellantjejen i långsjal på ryggen, både jag o maken. Hon fyller 5 på måndag, så i somras var hon 4½ - en liten sådan. Hon är nästan metern lång och väger nu knappt 13½ kg.... Hon blir buren om vi gått hela dagen på t ex skansen, djurpark eller liknande. Alltså på semestern, typ.

Elsie som är 21 månader bärs emellanåt. Om jag ska iväg på stan eller så har jag alltid sjal med (och använder den). Hemma bärs hon inte så ofta numera. Hon står på en stol i köket vid matlagning och sitter i knät och myser istället de korta stunder hon har tid att mysa.

Eftersom jag inte har kunnat bära på flera veckor pga operation, bad hon om det förra fredagen. Då hade jag inte kunnat bära på över tre veckor, så då saknade hon det.... Det blev pyttelite hemma.... Igentligen var det för tidigt för mig.... :?

Lilltjejen väger runt tio-tolv kilo och är kanske 85 cm lång.
Användarens profilbild
Av Siena
Jag bär min son på snart 16 månader dagligen. Han väger nog närmare 12 kg nu och är ca 85 lång skulle jag tro. Senast idag bar jag honom en kort stund på förmiddagen, en långpromenad på två timmar på eftermiddagen och sen en kort stund till på sen eftermiddag när jag lagade mat. Funkar hur bra som helst, både på rygg och mage, men det blir oftast rygg.
Användarens profilbild
Av GosKina
Nu har jag inte en så gammal tjej än o det är nog ganska länge kvar tills hon går själv, men jag kommer nog bära henne tills hon själv inte vill längre... Om hon tycker det är mysigt så ser jag inget fel med att bära henne länge, sjalarna o selarna avlastar ju så bra att det inte blir tungt även om barnen är stora.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?