Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Isanna
kajsa kavat skrev: Men de står det ju inte på min dator?! Min make påstår att de skaffat en spärr för näthandlare :lol: :lol:
Tänk om det vore verklighet?! Huvva vilken läskig mardröm! :whut: :siishah:
Användarens profilbild
Av johanna
kajsa kavat skrev:Nä det fanns inte mozilla firefox, men nu löste det sig i alla fall :D
Jo, den *fanns* i Firefox upptäckte jag när jag hade kollat i Explorer, men den hamnade utom synhåll liksom. Man fick klicka så långt ner det bara gick utan att se "Till kassan" texten. Fast det vet man ju inte om man inte har dubbelkollat i IE, så bra var det ju inte.

Vad har du beställt nu, förresten? En ringo till?
Användarens profilbild
Av Kotten
Kan ingen moderator radera den här tråden? :whut:

Jag måste köpa gardinstänger, rullgardiner, köksbord och annat flyttkrafs. Men allt jag kan tänka på är...fjällnejlika.
Användarens profilbild
Av sacha42
Kotten skrev:Kan ingen moderator radera den här tråden? :whut:

Jag måste köpa gardinstänger, rullgardiner, köksbord och annat flyttkrafs. Men allt jag kan tänka på är...fjällnejlika.
ja, och jag tänker bara på förgätmigej :hide:
Användarens profilbild
Av Kotten
sacha42 skrev:

:lol: :lol: :lol: Du har ju precis fått hem ett gäng nya sjalar. O´boy sacha, du har verkligen drabbats av :twisted: .
Användarens profilbild
Av Tinker
sacha42 - Jag får min fina förgätmigej om ett par dagar. Du kan få sukta över den lite till då. :lol:

Jag är också i flytt-tagen och borde inte handla på mig fler sjalar i nuläget, men vad ska man gööööra när sjal:twisted: slår till??
Då är det bara att kapitulera. :urule:
Användarens profilbild
Av sacha42
Kotten skrev:
sacha42 skrev:

:lol: :lol: :lol: Du har ju precis fått hem ett gäng nya sjalar. O´boy sacha, du har verkligen drabbats av :twisted: .
ja, kommer jag någonsin bli nöjd med min samling :roll: :hide:
Användarens profilbild
Av sacha42
Tinker skrev:sacha42 - Jag får min fina förgätmigej om ett par dagar. Du kan få sukta över den lite till då. :lol:

Jag är också i flytt-tagen och borde inte handla på mig fler sjalar i nuläget, men vad ska man gööööra när sjal:twisted: slår till??
kommer garanterat att sukta efter den :purskis: :help:
Användarens profilbild
Av Isanna
sacha42 skrev:
Tinker skrev:sacha42 - Jag får min fina förgätmigej om ett par dagar. Du kan få sukta över den lite till då. :lol:

Kapitulera är det enda rätta ordet i såna här sammanhang, bara att inse att sjal- :twisted: makt är alldeles för stor!
Av Aelia
Isanna skrev:
sacha42 skrev:

Kapitulera är det enda rätta ordet i såna här sammanhang, bara att inse att sjal- :twisted: makt är alldeles för stor!
Och till slut vinner han alltid ändå :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Användarens profilbild
Av Isanna
Aelia skrev:Och till slut vinner han alltid ändå :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Alltid! Därför har jag slutat bråka! Det är bara att beställa så man får lite lugn och ro i tillvaron! :P
Av Aelia
Isanna skrev:
Aelia skrev:Och till slut vinner han alltid ändå :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Alltid! Därför har jag slutat bråka! Det är bara att beställa så man får lite lugn och ro i tillvaron! :P
Smart, ska nog oxå sluta kämpa :wink:
Användarens profilbild
Av Tinker
Det är bara att slappna av, luta sig tillbaka och trycka på "köp" "beställ" och andra sådana ord på skärmen. :lol:

Sen kan man bo på gatan i ett skjul, men man har en attans massa fina sjalar iaf. :vågen:
Av Aelia
Tinker skrev:Det är bara att slappna av, luta sig tillbaka och trycka på "köp" "beställ" och andra sådana ord på skärmen. :lol:

Sen kan man bo på gatan i ett skjul, men man har en attans massa fina sjalar iaf. :vågen:
HAHA, eller hur, men sjal utan barn , behövs den? Mannen lär ju inte tillåta barnen flytta med :twisted: :twisted: :twisted:
Användarens profilbild
Av Isanna
Tinker skrev:Det är bara att slappna av, luta sig tillbaka och trycka på "köp" "beställ" och andra sådana ord på skärmen. :lol:

Jamenvisst! Sjalarna kan ju vara både täcke, duk, gardiner, handdukar, disktrasa, tält, gunga, hängmatta och varför inte flagga?! Så inte behöver man mycket prylar annat är sjalar inte!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?