Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ponyo skrev:
HannaGerda skrev:
theos skrev:
Ponyo skrev:
theos skrev:Jag försöker också komma! Har mest girasoler om någon vill känna på en sån. Sedan finns ergo, bb-sling och ellevill här också. Säg till vad jag ska ta med bara! :tumup:
Vad har du för Ellevill?
Grasshopper
Jag har en Zara om du väldigt gärna vill känna på en sådan Ponyo.
Ja gärna :vågen:
Har en Paisley, och är nyfiken på de andra från Ellevill
Fick för mig att jag sett det någonstans :)
Ponyo skrev:
p_sarah skrev:
Ponyo skrev:
Tidsresenär skrev:Den 30 går bra. Vid vilken tid? För mig spelar det ingen roll så länge jag kan undvika rusningen.

Och var någonstans i huset? Det finns väl något barnrum, fast jag har inte varit där så jag vet inte om det är lämpligt eller om det är bättre med ett café eller valfri bänk.
Jag lämnar och hämtar (kanske) på dagis, så jag kan mellan 10-14.
Vad sägs om kl10?
Helst inte ett barnrum, där finns säkert massor av RS.
Hellre kafeet i mitten.
Jag kan komma med lite bärdon den 30:e kl 10. Ponyo vill du kika på gåsen då också? :)
Jag velar lite där. Jag vill ju gärna ha en gås, och helst en aubergine.
Först tänkte jag att jag kan färga din lila. Men det känns meckigt.
Men det vore väldigt skoj att träffa dig dock.
Då får du inte köpa den ändå, den knallila gåsen må icke färgas! :this: :lol:

Träffas får man dock ;)

Det som finns hemma för att klämma på just nu är:

Vävda långsjalar:

Ellevill Zara Original 6
Ellevill Zara Purple 7
Ellevill Zara Moss 7
Ellevill Zara June Sunset (customfärgad) 6
Stork Leo svart/vit 6
Girasol symphuo 6
Calin Bleu Gauze lila 7
Natibaby Gears purple 6
Groddy grön
Ellevill Paisley Grasshopper 6

Annat:
Kleinsmekker mei tai
BB-tai mei tai svart/röd
Minimundus trikåsjal svart/khaki-randig 4,5 m
Girasol metamorphosis "kortsjal" på 2,5 m
BB-sling grå
Bära barn ringsjal
Hemmagjord vattensjal (kortsjal)
p_sarah skrev:
Ponyo skrev:
p_sarah skrev:
Ponyo skrev:
Tidsresenär skrev:Den 30 går bra. Vid vilken tid? För mig spelar det ingen roll så länge jag kan undvika rusningen.

Och var någonstans i huset? Det finns väl något barnrum, fast jag har inte varit där så jag vet inte om det är lämpligt eller om det är bättre med ett café eller valfri bänk.
Jag lämnar och hämtar (kanske) på dagis, så jag kan mellan 10-14.
Vad sägs om kl10?
Helst inte ett barnrum, där finns säkert massor av RS.
Hellre kafeet i mitten.
Jag kan komma med lite bärdon den 30:e kl 10. Ponyo vill du kika på gåsen då också? :)
Jag velar lite där. Jag vill ju gärna ha en gås, och helst en aubergine.
Först tänkte jag att jag kan färga din lila. Men det känns meckigt.
Men det vore väldigt skoj att träffa dig dock.
Då får du inte köpa den ändå, den knallila gåsen må icke färgas! :this: :lol:

Träffas får man dock ;)

Det som finns hemma för att klämma på just nu är:

Vävda långsjalar:

Ellevill Zara Original 6
Ellevill Zara Purple 7
Ellevill Zara Moss 7
Stork Leo svart/vit 6
Girasol symphuo 6
Calin Bleu Gauze lila 7
Natibaby Gears purple 6
Groddy grön

Annat:
Kleinsmekker mei tai
BB-tai mei tai svart/röd
BB-sling grå
Bära barn ringsjal

...och en ergo bärsele kom jag på...
p_sarah skrev:
p_sarah skrev: Det som finns hemma för att klämma på just nu är:

Vävda långsjalar:

Ellevill Zara Original 6
Ellevill Zara Purple 7
Ellevill Zara Moss 7
Stork Leo svart/vit 6
Girasol symphuo 6
Calin Bleu Gauze lila 7
Natibaby Gears purple 6
Groddy grön

Annat:
Kleinsmekker mei tai
BB-tai mei tai svart/röd
BB-sling grå
Bära barn ringsjal

...och en ergo bärsele kom jag på...
:whut:
Hur många har du egentligen?!? :vågen:
Jag är nyfiken och vill gärna klämma på en paisley, en girasol, en Calin Bleu Gauze och massa andra roliga sjalar. Har två ringsjalar en från Bär mig, en japansk Aisso och en bärsjal Babydesign som jag panikköpte innan jag fick pojken! :lol: Färgen är helt fel för mig (äppelgrön) och fick höra att jag såg sjuk ut i den så den säljs nog... Har inte ens burit pojken i den :roll:
Jag kan ta med mig dom och sen får ni alla hjälpa till och förklara allt skoj som alla olika sjalar har för fördelar. Snart dags att sjala ordentligt och inte bara ringsjala!

Det här kan bli dyrt....
:hide:

Håller med Ponyo, friska och härliga sjalbarn är varmt välkommna men sjuka dagisbarn får vara hemma! :tumup: Ponyos liten är så liten än och min är inte så mycket större.... Livrädd för RS.... :oops: Har inte ens vågat mig in till Stockholm mer än en gång innan RS bröt ut ordentligt
Håller tummarna att vi inte är sjuka nästa vecka, för jag vill väldigt gärna träffa sjalbarnare :D Var alldeles för länge sen...

Vad jag har för bärdon att ta med som ingen annan sagt måste jag tänka efter... en Stork Inka, Nautibaby med linne, en didymos Lisa och kortsjal indio, MT och en Boba och beco gemini sele är de jag kommer på nu :tumup: Säg till om det är nåt ni är nyfikna på!
Men alltså.. vi har nog blivit sjuka varje gång vi varit på kulturhuset, men det kanske bara är rum för barn som har den effekten. Finns det någon annan stans där man kan ses? Typ panorama eller teaterbaren ?

Jag hoppas vi är friska också.. vi har haft världens förkylning här som precis håller på och ge med sig så den borde vara helt väck tills på onsdag.
HannaGerda skrev:Men alltså.. vi har nog blivit sjuka varje gång vi varit på kulturhuset, men det kanske bara är rum för barn som har den effekten. Finns det någon annan stans där man kan ses? Typ panorama eller teaterbaren ?

Jag hoppas vi är friska också.. vi har haft världens förkylning här som precis håller på och ge med sig så den borde vara helt väck tills på onsdag.
Jag håller med! :tumup:
Kul grej men jag kan inte den dagen. :(
Ponyo skrev:
HannaGerda skrev:Men alltså.. vi har nog blivit sjuka varje gång vi varit på kulturhuset, men det kanske bara är rum för barn som har den effekten. Finns det någon annan stans där man kan ses? Typ panorama eller teaterbaren ?

Haha vad håller du med om? Att vi borde ses på panorama eller teaterbaren snarare än rum för barn?
HannaGerda skrev:
Ponyo skrev:

Haha vad håller du med om? Att vi borde ses på panorama eller teaterbaren snarare än rum för barn?
Precis!
Ponyo skrev:
HannaGerda skrev:
Ponyo skrev:

Precis!
Båda öppnar 11.00. Kulturhuset stories öppnar 09.00, vi kanske skulle säga det om vi ska ses vid 10.00 ! (vilket jag tycker är jättebra tid för då kan man åka direkt efter lämning)
Jag lovar iaf att inte ha med förkylda barn :) Kanske inte ens tar med mig ett friskt barn för jag åker nog till jobbet efteråt.

Åhlensfiket/restaurangen är ett alternativ annars men det är ju likvärdigt med de större cafeerna i Kulturhuset med avseende på folkmängd och yta och så.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?