Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emma_oh
De är ju, i alla fal som det ser ut i media, en väldigt sportig familj så att bära på ryggen borde ju passa dem tycker man...
Hoppas att vi får se både Daniel och Victoria bära i något annat än BB...
FrokenG skrev:Läste i en tidning igår (Amelia jul?) att den perfekta julklappen till Daniel och Viktoria skulle vara en bärsjal och tygblöjor :tumup:
:app:
Användarens profilbild
Av KATARINA
mammagumman skrev:
FrokenG skrev:Läste i en tidning igår (Amelia jul?) att den perfekta julklappen till Daniel och Viktoria skulle vara en bärsjal och tygblöjor :tumup:
:tumup: Och eftersom de vill stödja svenska företag finns det väl egentligen bara en bärsjal och så en "sjalsele" (som är lite större märken). Eller har jag fel? :D

Åh hjälp nu kom jag och tänka på han som var med i Draknästet med sin väldigt "ergonomiska", men ack så säkra :roll: , sele :Hahaa:
Den för män och som man kunde amma i? Undrar hur det gick.

Den där sjalselen var väl med på mässan men jag tittade aldrig på den. Den skulle vara säker som en sele (eftersom sjal är osäkert :roll: ) men beväm som en sjal. Jag tyckte det snarare såg ut på bilderna att man varken fick sjalens eller selens fördelar med den.
Användarens profilbild
Av diddeldi
KATARINA skrev:
mammagumman skrev:
:tumup: Och eftersom de vill stödja svenska företag finns det väl egentligen bara en bärsjal och så en "sjalsele" (som är lite större märken). Eller har jag fel? :D

Åh hjälp nu kom jag och tänka på han som var med i Draknästet med sin väldigt "ergonomiska", men ack så säkra :roll: , sele :Hahaa:
Den för män och som man kunde amma i? Undrar hur det gick.

Den där sjalselen var väl med på mässan men jag tittade aldrig på den. Den skulle vara säker som en sele (eftersom sjal är osäkert :roll: ) men beväm som en sjal. Jag tyckte det snarare såg ut på bilderna att man varken fick sjalens eller selens fördelar med den.
babyviking? det gick nog inte så bra. han var väl inte världens mest ödmjuka person och hade inte riktigt rekat marknaden i förväg. företaget avregistrerades i maj i år.
Av lilie
:D :D :D Jaa, det vore ju fantastiskt om Victoria blev en sjalmorsa! Och så får man hoppas att Daniel också gör en insats för jämställdheten och alla pappor därute genom att också bära. :D Någon som vet om några andra kungligheter har burit sina barn i sajl offentligt?
Av Sofie
Emma_oh skrev:Kom på att deras bröllopsmönster var väldigt snyggt. De borde kanske ha en MT sydd i sånt tyg :tumup:

Bild
Mm, den i övre högra hörnet med guldbrodyr på blått thaisiden och utbredbara axelband i blå sammet :app:
Användarens profilbild
Av chrissiya
Sofie skrev:
Emma_oh skrev:Kom på att deras bröllopsmönster var väldigt snyggt. De borde kanske ha en MT sydd i sånt tyg :tumup:

Bild
Mm, den i övre högra hörnet med guldbrodyr på blått thaisiden och utbredbara axelband i blå sammet :app:
Det vore riktigt snyggt!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?