Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Nu finns det bild på de gamla+en av de nya färgerna, crimson. De övriga som ska komma är mörkblå och svart. Jag gillar nog fortfarande den gula bäst.
Bild
Användarens profilbild
Av tweed
CrazyMagpie skrev:
kvarnvik skrev:
CrazyMagpie skrev:Crimson... :love:
Du har väl slingomama på fb så du ser näe hon lägger upp de nya?
Nope, inte ännu - men nu ska jag se till att ordna så att jag har det... 8)
:tumup:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Men alltså, OM det blir sjalköp här i vår så blir det då inte ett lätt val mellan den gula och crimson, det måste erkännas... den gula känns liksom mer som en sommarsjal i färgen, men crimson är mer i färger som jag brukar klä mig i till vardags. :hmm:

(= dagen i-lands problem :wink: )
Av MariaKB
CrazyMagpie skrev:Men alltså, OM det blir sjalköp här i vår så blir det då inte ett lätt val mellan den gula och crimson, det måste erkännas... den gula känns liksom mer som en sommarsjal i färgen, men crimson är mer i färger som jag brukar klä mig i till vardags. :hmm:

(= dagen i-lands problem :wink: )
Crimson röstar jag på, men jag vet ju inte hur du brukar klä dig. :) Den gula känns väldigt somrig tycker jag. Hade jag sett Crimson nu så hade jag köpt den, stämmer också överens mer med hur jag klär mig (mycket svart och mörkare färger, vilket den gula inte alls passar till tyvärr).
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
MariaKB - Tycker att det är så svårt att avgöra endast från bilder så det är toppen med färgrecention av dig som har sett den gula live! :D

Majoriteten av mina kläder är också svarta/mörka/mustiga i färgen, och med tanke på att jag tidigare burit i min röd/svarta didy Jim även under sommaren så har jag väl inte varit så där jättekinkig med att sjalar ska vara supersomriga, så ja Crimson ligger ju helt klart bra till... 8)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?