Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ullegulle78 skrev:
Cilia skrev:Nu har den kommit! Jag har tagit upp den ur lådan, men inte ur plastpåsen än. Den har i vart fall röda band och döskallar på panelen och ser jättesnygg ut!
Toppen!! :eld:
Är det verkligen en 'oh snap' denna gång?
Bara så att du inte åker med ytterligare en babyhawk.. ;)
Nu har jag tagit upp den ur påsen och det är def inte någon mei tai utan en sele! Nu får vi bara stämma träff någonstans och utföra operation byte :tumup:

Om det är OK skulle jag gärna prova den också... :oops:
Cilia skrev:
Ullegulle78 skrev:
Cilia skrev:Nu har den kommit! Jag har tagit upp den ur lådan, men inte ur plastpåsen än. Den har i vart fall röda band och döskallar på panelen och ser jättesnygg ut!
Nu har jag tagit upp den ur påsen och det är def inte någon mei tai utan en sele! Nu får vi bara stämma träff någonstans och utföra operation byte :tumup:

Prova du! Det går så bra så! :D
Möte...
åste återkoma, dotter på väg till dagis nu. Stress, stress.. ;)
Ullegulle78 skrev:
Cilia skrev:
Ullegulle78 skrev:

Prova du! Det går så bra så! :D
Möte...
åste återkoma, dotter på väg till dagis nu. Stress, stress.. ;)
Nu är dottern lämnad och jag säger såhär om möte:
När och var passar det dig?
Jag bor söder om Stockholm så gärna city eller söderöver för min del, en jag kan givetvis ta mig till norrort också om det passar dig bäst.
Är evig tacksam!
:urule:
Av Enid
Vilket lyckligt slut den här berättelsen verkar få! :vågen:
Tack vare underbara, fantastiska Cilia har jag nu en 'Oh Snap' hemma!
Och: I löööööve it!
Nu har jag bara testat i typ 2 minuter inomhus, men oj! vad bekväm den är! Massa möjligheter att reglera alla olika band hit och dit och många fiffiga funktioner...
Någon Svensk återförsäljare borde plocka in denna snarast! :D
[quote=" I löööööve it!
Nu har jag bara testat i typ 2 minuter inomhus, men oj! vad bekväm den är! Massa möjligheter att reglera alla olika band hit och dit och många fiffiga funktioner...[/quote]

:vågen: :tumup:
Ullegulle78 skrev:Tack vare underbara, fantastiska Cilia har jag nu en 'Oh Snap' hemma!
Och: I löööööve it!
Nu har jag bara testat i typ 2 minuter inomhus, men oj! vad bekväm den är! Massa möjligheter att reglera alla olika band hit och dit och många fiffiga funktioner...
Någon Svensk återförsäljare borde plocka in denna snarast! :D
Vad kul att du är nöjd :tumup:
och tack för uppdateringen, jag funderade på det i veckan bara. :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?