Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hcvc
katha skrev:får jag vara nyfiken och fråga hur du betalade scilla? jag tänkte utnyttja paypal. :)
Jag betalade med VISA. Köpte ju från Didymos direkt och det kändes säkert för mig. Men nu har jag börjat tänka att jag kanske hellre skulle vilja ha haft en Hibiscus :hide:
Användarens profilbild
Av katha
hcvc skrev:
katha skrev:får jag vara nyfiken och fråga hur du betalade scilla? jag tänkte utnyttja paypal. :)
Jag betalade med VISA. Köpte ju från Didymos direkt och det kändes säkert för mig. Men nu har jag börjat tänka att jag kanske hellre skulle vilja ha haft en Hibiscus :hide:
Sälj till mist! Köp hibiskus! Jag står och trampar på samma ställa. Idag har jag väntat på att casamia ska bestämma sig om hon vill medbeställa eller inte...
Jag står också och väger för och nackdelar med en 5,2 och en 4,2 m sjal. Vilken använder jag nu, vilken kommer jag använda mest och vilken kommer jag ha mest bruk för i framtiden? Jag ska ju ha fler barn..
Användarens profilbild
Av hcvc
katha skrev:Sälj till mist! Köp hibiskus! Jag står och trampar på samma ställa. Idag har jag väntat på att casamia ska bestämma sig om hon vill medbeställa eller inte...
Jag står också och väger för och nackdelar med en 5,2 och en 4,2 m sjal. Vilken använder jag nu, vilken kommer jag använda mest och vilken kommer jag ha mest bruk för i framtiden? Jag ska ju ha fler barn..
Hade jag kunnat köpa en hibiscus i storlek 7 hade jag gjort det och sålt Scillan, men det verkar ont om Hibiscusar i större storlekar. Jag trivs inte alls med att bära på ryggen, så fär mig måste alla sjalar räcka till omslut på mage, med knuten fram.
Användarens profilbild
Av hcvc
katha skrev:Nu har jag tryckt på köpknappen! :vågen:
:jippiii: Tjoho!!!

Men vad bidde det då
Användarens profilbild
Av hcvc
mari_tres skrev:
hcvc skrev:

Men vad bidde det då
http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=1&t=130749 :wink:
Det blev Primula till slut! Vad kul. Det var väl meningen då, när du tillslut bestämde dig för den och den fortfarande fanns kvar.
Användarens profilbild
Av katha
hcvc skrev:
mari_tres skrev:
hcvc skrev:

Men vad bidde det då
http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=1&t=130749 :wink:
Det blev Primula till slut! Vad kul. Det var väl meningen då, när du tillslut bestämde dig för den och den fortfarande fanns kvar.
Den fanns inte kvar utan tjejen som har nätbutiken beställde en extra från didymos till mig... :hide:
Och det var faktiskt bara en hon beställde för när jag tryckt på köpknappen så stod det out of stock... :lol:
Hur lång leveranstid är det? :hmm:
Användarens profilbild
Av hcvc
När jag beställde direkt från Didymos tog det en knapp vecka innan sjalen levererades till dörren. Var beställde du ifrån? Kanske de har möjlighet att luska fram en Hibiscus... Jag menar om de kunde få fram en Primula fast de var slut (eller?) i Didymos egen shop.
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
hcvc skrev:När jag beställde direkt från Didymos tog det en knapp vecka innan sjalen levererades till dörren. Var beställde du ifrån? Kanske de har möjlighet att luska fram en Hibiscus... Jag menar om de kunde få fram en Primula fast de var slut (eller?) i Didymos egen shop.
Jag tycker att jag ser hibiscus till salu på thebabywearers säljforum ganska ofta. Där borde du kunna hitta en även om du inte gör det någon annanstans.
Användarens profilbild
Av katha
PrettyUgly skrev:
hcvc skrev:När jag beställde direkt från Didymos tog det en knapp vecka innan sjalen levererades till dörren. Var beställde du ifrån? Kanske de har möjlighet att luska fram en Hibiscus... Jag menar om de kunde få fram en Primula fast de var slut (eller?) i Didymos egen shop.
Jag tycker att jag ser hibiscus till salu på thebabywearers säljforum ganska ofta. Där borde du kunna hitta en även om du inte gör det någon annanstans.
När jag beställde direkt från Didymos tog det en knapp vecka innan sjalen levererades till dörren. Var beställde du ifrån? Kanske de har möjlighet att luska fram en Hibiscus... Jag menar om de kunde få fram en Primula fast de var slut (eller?) i Didymos egen shop.
Ja, jag tror du har större lycka där, jag vet inte om hibiskus ens tillverkas så lång som strl.7. :hmm: De nya finns absolut inte som åttor iaf.
Jag själv ska ge mig in i tbw röran och leta nino. om ingen här inne vill sälja en eller byta. :)
Användarens profilbild
Av hcvc
Blir lite för stort projekt för mig att upptäcka tbw (har aldrig varit inne där) och försöka förstå hur man ska göra en "säker" affär. (Men tack för tipset :tumup: , om det blir fler barn så... ) Får vara glad för min sköna Scilla istället. Hoppas Hibiscus inte finns i stl 7, så slipper jag fundera mer på det :lol: .

Inte dykt upp någon Primula än? Jag är ruskigt nyfiken på hur den ser ut. Bilden du länkade till var nästan åt ljus aprikosröd-hållet på min skärm och på någon annan bild har den varit mer varmt röd med drag år rost. Och så guldskimret. Vi får se bild sedan va :app: ?

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?