- fre apr 03, 2009 08:06
Eller en gammal kändis som J/H?
mamma till F född -07, A född -08 & D född -14
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Ullegulle78 skrev:hmmmm... ingen aning.
Men nu blev jag nyfiken!
Dorotea skrev: Det är ingen jättedyr sjal.Ja, jag ska byta avatar någongång. Snart.Jag bytte den mot en wellen silver, som jag tidigare bytt till mig från Sarai
och som hon fortfarande har i sin avatar
![]()
Dorotea skrev:Nån av de gröna? Vet att du har blått, brunt och lite åt lila med Inkan och saknar nått rött så då är väl grönt kvar att gissa påeamane skrev:En Zara?PLING! Ett poäng.
Men vilken?
Dorotea skrev:Forest, Fresh, Lemongrass och Moss är väl de som är gröna, eller har du fått tag i nån hemfärgad?eamane skrev:Ett poäng till - en grön.Dorotea skrev:Nån av de gröna? Vet att du har blått, brunt och lite åt lila med Inkan och saknar nått rött så då är väl grönt kvar att gissa påeamane skrev:En Zara?PLING! Ett poäng.
Men vilken?Men inte vilken som helst.
Dorotea skrev:Jamen då får du väl ändå ta och visa bild snart nu då?eamane skrev:Dorotea skrev:Forest, Fresh, Lemongrass och Moss är väl de som är gröna, eller har du fått tag i nån hemfärgad?eamane skrev:Ett poäng till - en grön.Dorotea skrev:Nån av de gröna? Vet att du har blått, brunt och lite åt lila med Inkan och saknar nått rött så då är väl grönt kvar att gissa påeamane skrev:En Zara?PLING! Ett poäng.
Men vilken?Men inte vilken som helst.
Snart är nog den här gissatråden slut.
Tre poäng till eamane...
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?