Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
mari_tres skrev:Det är en av varje, så ni kan ju få era iallafall.

Gissa vem som kommer att kolla mailen typ var femte minut idag? :gaah:
Nä, det känns inte heller rätt, att du ska stå utan.

var femte minut, så sällan?? :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Och tänk om de faktiskt HAR skickat två paket och nu tror de att jag försöker lura dem :roll: fast jag tycker att de borde ha kommit fram samtidigt isåfall, jag fick ju bara en avi. Har redan ringt till utlämningsstället och hört med dem så att det inte är de som strular nämligen :|
Av Jinxan
mari_tres skrev:Och tänk om de faktiskt HAR skickat två paket och nu tror de att jag försöker lura dem :roll: fast jag tycker att de borde ha kommit fram samtidigt isåfall, jag fick ju bara en avi. Har redan ringt till utlämningsstället och hört med dem så att det inte är de som strular nämligen :|
De borde väl ha kommit fram i såfall samtidigt? :hmm: Det kan inte ha fastnat i Ånge då? eller?

Borde kanske vänta på svar från Neobulle, och förhoppningsvis skriver de på engelska.
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:Det är en av varje, så ni kan ju få era iallafall.

Gissa vem som kommer att kolla mailen typ var femte minut idag? :gaah:
Nä, det känns inte heller rätt, att du ska stå utan.

var femte minut, så sällan?? :D
Ja, jag vet inte.... har inte tagit tid mellan gångerna än :wink: men har inte fått svar än iallafall :floet2: har bara kollat två gånger än så länge
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:Och tänk om de faktiskt HAR skickat två paket och nu tror de att jag försöker lura dem :roll: fast jag tycker att de borde ha kommit fram samtidigt isåfall, jag fick ju bara en avi. Har redan ringt till utlämningsstället och hört med dem så att det inte är de som strular nämligen :|
De borde väl ha kommit fram i såfall samtidigt? :hmm: Det kan inte ha fastnat i Ånge då? eller?

Borde kanske vänta på svar från Neobulle, och förhoppningsvis skriver de på engelska.
Jag vet inte :hmm: det här paketet fastnade ju i Ånge, men jag fick ju avin innan dess så jag tror att de skickar ut avin i förväg då de vet (tror) när paketet ska vara framme.

fortfarande inget svar... kanske ska sätta på den där plingfunktionen på MSN som plingar då man får mail?
Av Jinxan
mari_tres skrev:
JinxLinda skrev:

Jag vet inte :hmm: det här paketet fastnade ju i Ånge, men jag fick ju avin innan dess så jag tror att de skickar ut avin i förväg då de vet (tror) när paketet ska vara framme.

fortfarande inget svar... kanske ska sätta på den där plingfunktionen på MSN som plingar då man får mail?
Gud var irriterande.. På din sida på neobulle, vad står det där då?? det kanske stog något om att de var slut kanske? Fast du har väl betalat för tre + halsband? :hmm:
Kan vara smart!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Fått svar nu, innan jag hann sätta på plinget på MSN :tumup:
Hello

It's a mistake. Very sorry
I 'll sent the other SIMON today.

Excuse me.

skriver hon (han??). Det som bekymrar mig med det är att halsbandet inte näms :lol: skickade snabbt iväg ett mail om det också, fast jag nämt det i det första. Får se hur det går, hoppas på det bästa!!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Guuuud så pinsamt!! :oops: :oops:

hittade igen halsbandet i kartongen, precis då hon svarat att hon självklart skulle skicka med halsbandet också :oops: mailade snabbt och sade att det visst var med :oops: undrar vad hon tror om den knäppa svenskan... :hide:
Av Jinxan
mari_tres skrev:Guuuud så pinsamt!! :oops: :oops:

hittade igen halsbandet i kartongen, precis då hon svarat att hon självklart skulle skicka med halsbandet också :oops: mailade snabbt och sade att det visst var med :oops: undrar vad hon tror om den knäppa svenskan... :hide:
Hahahahaha, :D :Hahaa: :app:
Av Jinxan
mari_tres skrev:Fått svar nu, innan jag hann sätta på plinget på MSN :tumup:
Hello

It's a mistake. Very sorry
I 'll sent the other SIMON today.

Excuse me.

skriver hon (han??). Det som bekymrar mig med det är att halsbandet inte näms :lol: skickade snabbt iväg ett mail om det också, fast jag nämt det i det första. Får se hur det går, hoppas på det bästa!!
vad bra! :app: :vågen:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Vilken tur att det ordnar sig :vågen:
Men var är bilderna?????
Användarens profilbild
Av mari_tres
zero.sara skrev:Vilken tur att det ordnar sig :vågen:
Men var är bilderna?????
:lol: Jag har ju haft fullt upp med att maila 17 mail ungefär och att ringa till utlämningsstället... som det inte ens finns nåt nummer till :hmm: :hellu:

Tar mig friheten att plocka fram en sjal ur påsen och fotar den, ska bara tvätta bort lite toblerone från fingrarna först :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
En liten tjuvkik på båda snälllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Användarens profilbild
Av zero.sara
mari_tres skrev:
Men var är bilderna?????
:lol: Jag har ju haft fullt upp med att maila 17 mail ungefär och att ringa till utlämningsstället... som det inte ens finns nåt nummer till :hmm: :hellu:

Tar mig friheten att plocka fram en sjal ur påsen och fotar den, ska bara tvätta bort lite toblerone från fingrarna först :wink:
:vågen: :vågen: :vågen: :vågen: :vågen: :vågen: :vågen: :vågen: :vågen:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
Men var är bilderna?????

:tumup:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?