Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Silverälva
anna m skrev:
mist skrev:Mist har en petrol och en färgad ullnino :)
Aha färgad... får man se den? Tror jag sett dem men minns bara att den var snygg :D
tror inte jag har nån bild i den här datorn, får rota imorgon :)
Användarens profilbild
Av norkmedoo
mist skrev:
anna m skrev:
mist skrev:Mist har en petrol och en färgad ullnino :)
Aha färgad... får man se den? Tror jag sett dem men minns bara att den var snygg :D
tror inte jag har nån bild i den här datorn, får rota imorgon :)
åh, jag vill också se bild :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
Tränger mig in in tråden och frågar hur ninon är? Går den att jämföra med nån annan Didy eller nån annan sjal?
Av anna m
mari_tres skrev:Tränger mig in in tråden och frågar hur ninon är? Går den att jämföra med nån annan Didy eller nån annan sjal?
Den är lite stadigare än en ullindio men nästan lika mjuk och riktigt skön att bära i. Skönare än t ex wellen. Randiga didysar har jag aldrig provat...
Användarens profilbild
Av Cayenne
mari_tres skrev:Tränger mig in in tråden och frågar hur ninon är? Går den att jämföra med nån annan Didy eller nån annan sjal?
sjalarna har ju olika "personligheter" Alltså är det svårt att jämföra på det viset. En kompis mjukaste o gosigaste sjal är t ex en wellen, medan den wellen jag hade tidigare inte alls var lika gosig. Min indio är mjukare än hennes, så det är svårt att gämföra..... Jag har två Nino av mycket olika ålder. Min gröna är jättegammal men min ocean är köpt under året. Båda är jättegosiga, men den nya är tunnare och smidigare. Den är lättare att knyta med. Den är tunnare och smidiare än min Indio mandarin/rubin och mer hållbar än min wellen siden. Dessa sjalar har ungefär samma ålder. Jag vet inte om du blev klokare :hmm:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Cayenne skrev:
sjalarna har ju olika "personligheter" Alltså är det svårt att jämföra på det viset. En kompis mjukaste o gosigaste sjal är t ex en wellen, medan den wellen jag hade tidigare inte alls var lika gosig. Min indio är mjukare än hennes, så det är svårt att gämföra..... Jag har två Nino av mycket olika ålder. Min gröna är jättegammal men min ocean är köpt under året. Båda är jättegosiga, men den nya är tunnare och smidigare. Den är lättare att knyta med. Den är tunnare och smidiare än min Indio mandarin/rubin och mer hållbar än min wellen siden. Dessa sjalar har ungefär samma ålder. Jag vet inte om du blev klokare :hmm:
Tunnare än indio och hållbarare än wellen siden :notes:

Visst är den inte vävd som Indio och Wellen, så att det lätt går trådar i den, eller?
Användarens profilbild
Av Cayenne
mari_tres skrev:
Cayenne skrev:
Tunnare än indio och hållbarare än wellen siden :notes:

Visst är den inte vävd som Indio och Wellen, så att det lätt går trådar i den, eller?
nä, det är inga långa trådar i den, så den är inte lika ömtålig på det viset.
Av anna m
Den är nog vävd som en ellips. Fast ellipsen har jag aldrig klämt på eller sett lajv.
Min ullindio är tunnare än min nino.
Av Umma
anna m skrev:Jag har shoppat lachs :D

Bild

Väntar otåligt... :roll:
Grattis till lachsen!!! Jättefin :tumup: ! Jag kan inte komma över att jag nu tycker Ninon är så fin. Den koboltblå :heart: , petrol, grön... Så enkel och stilren och bara fin helt enkelt...*sorry, trött och inte på min intellektuella topp* :kaffe:
För att haka på diskussionen ovan, hur är då ULLNINON?? Är den lika mjuk som andra Ninosarna eller?
Av anna m
Umma skrev:

Bild

Grattis till lachsen!!! Jättefin :tumup: ! Jag kan inte komma över att jag nu tycker Ninon är så fin. Den koboltblå :heart: , petrol, grön... Så enkel och stilren och bara fin helt enkelt...*sorry, trött och inte på min intellektuella topp* :kaffe:
För att haka på diskussionen ovan, hur är då ULLNINON?? Är den lika mjuk som andra Ninosarna eller?
Antagligen alldeles underbar *drömmer*
Användarens profilbild
Av sacha42

Bild

snyggt, men jag gillar nog din turkosa bättre :love:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
jag är lite ledsen jag. det är hål i min ullnino :gaah: :purskis:

knöt upp e igår och fich syn på nåt hemskt mitt på och mitt i en figur :shock:
...tror det är nåt pyttelitet djur som varit och gnagt på den

annars måste jag ju bara få säga... super mysig gosig är den :loving:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?