Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ¨MieMilo
doc skrev:Vad fint det blev! Gjorde du det i tvättmaskinen? med färg från ICA?
Jo jag köpte färgen på ICA och jag har hittat beskrivningen här:) Den heter Herdins Textile Colour. Man kan välja temperatur efter tvättrådet och jag valde 40 grader i tvättmaskinen och sedan tvättade man om det en gång efter färgningen, så enkelt och maskinen blev ren igen. Fast jag valde ändå att tvätta mörka kläder vid nästa tvätttillfälle:) Alltid misstänksam..hihi. Lycka till tjejer! Min sele är lite skarpare i färgen än vad som syns på min dataskärm men den var ju också ljusgul från start och det tror jag är orsaken till en lite skarpare olivgrön, era ljusa selar blir nog rätt olivfärg. Det ska bli så kul att se:)
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Ellen och jag skrev:
millla skrev:Snyggt!!! Fasen att man har en svart Manduca. Den går väl inte att färga... :(
HA, tänkte detsamma.. Är så trött på min svarta. Men den får ju förbli svart..
Det går ju att färga lite grann i varje fall genom att de vita banden/fälten nertill på sidorna, insidan och huvudstödet går att piffa upp med nån roligare färg än vit även om de svarta delarna inte lär ta upp nån färg. Tex nån klar lite klaschig färg för att bryta av mot det svarta - cerice, gul, lila, röd, ljusgrön etc
Av Mary-Li
Blev ju super snyggt!!! :vågen: (Gult är i och för sig den värsta färgen jag vet...) Nu när jag har sett att det går så ska jag nog färga min petrol som jag inte gillar så värst.
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
:love: Den blev supersnygg!

Min vita manduca blev rååååsa :loving: för ett tag sedan, man har inte lyckats fastna på bild än.
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Åsa mamma till 4 skrev::love: Den blev supersnygg!

Min vita manduca blev rååååsa :loving: för ett tag sedan, man har inte lyckats fastna på bild än.
Åh jag vill se bild! Jag har själv tänkt att köpa en manduca och färga rosa. Helst skulle jag vilja ha cotton candy limited edition och färga den men den kanske inte finns kvar när jag väl kommer ha råd. Så nu tycker jag att du ska gå och ta kort på din sele så jag får se hur det blir :this:
Av cissio
Pirrigt! Nu ligger min Manduca i tvättmaskinen för att bli grön den också :D Det är "bara" 2h och 3min kvar nu....
Av ¨MieMilo
cissio skrev:Pirrigt! Nu ligger min Manduca i tvättmaskinen för att bli grön den också :D Det är "bara" 2h och 3min kvar nu....
Gaahhh! Spännande, din var natur va? Lova ta en bild och visa sedan :) Jag fick beröm för min en dag när jag var och handlade, bara ett kort, ohh vad snygg sele, sådant är kul att höra. T o m dottern på 18 år hade missat min färgning och såg selen och sa, men mamma har du köpt en till! och direkt innan jag har svara, skitsnygg färg:) Kul!
Av cissio
Jag tror den blev riktigt bra! Nu hänger den på tork men ska fixa en bild i morgon...fortfarande lite pirrig hur den ska se ut när den är torr, vill inte att den ska bli för ljus :wink:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?