Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hcvc
Lät på mitt inlägg som att jag menade "hittar man bara rätt bärdon får man inte ont" men så tror jag ju inte. Bär man större delen av dagen lär det ju kännas någonstans... Men hittar man det som är optimalt för en själv kan man ju slippa lite av värken.

Jag körde rätt mycket lättträning (spänn - slappna av) och stretching av nacke och axlar i början. Men nu när jag bär mindre, har bättre bärdon för just mig och inte behöver sova med en bebis på eller vid bröstet hela natten (=stel på morgonen...) har jag sällan ont. Träna tror jag generellt på, men frågan är om man inte mest av allt behöver vila när man bär hela dagen? Jag menar det är ju redan träning hela dagen då?
Användarens profilbild
Av Tuve
Nu är jag klar över att trikåsjalen, som vi älskat så, inte funkar längre. Den får hänga kvar lite som reserv när mt'n måste tvättas, sen ska den säljas vidare.
Men det kan ju finnas nåt ännu bättre alternativ än mt'n, så jag ska kolla upp lite.
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?