Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Christer Romson Lande skrev:Mja... nästan, inte riktigtBära sitt barns pappa? På eget initiativ?
Näääe, det går inte, BeckaH. Nu har jag försökt (även om det kanske mera är på ditt initiativ) men jag trillar i golvet hela tiden! Kan du inte lägga upp en video på youtube och visa hur man gör?
norkmedoo skrev:du är en kul killeFast ganska fjantig…
Beckah82 skrev:Mja... nästan, inte riktigtJa. Dumma frågetecken! (Fast min allra första spontana tolkningen var faktiskt att det handlade om att du provat att bära Alvins pappa i sjal. Även om jag ju såg vad det stog efter bråkdelen av en sekund.)frågetecknet förstör
Christer Romson Lande skrev:Och för att svara på frågan, så var det Margot som började bära Isidor i en ringsjal. Jag köpte en trikåsjal men tyckte inte att jag fick till det. Efter typ fyra månader så vågade jag försöka med ringsjalen. I höstas skaffade jag en långsjal och bar Isidor med på ryggen, och senare Caspian, fast än så länge bara på magen. Så det var Margot som såg till att det fanns sjalar i huset, men i övrigt så har initiativen varit mina.norkmedoo skrev:du är en kul killeFast ganska fjantig…
Beckah82 skrev:Mja... nästan, inte riktigtJa. Dumma frågetecken! (Fast min allra första spontana tolkningen var faktiskt att det handlade om att du provat att bära Alvins pappa i sjal. Även om jag ju såg vad det stog efter bråkdelen av en sekund.)frågetecknet förstör
Beckah82 skrev: * Bär ditt/dina barns pappa på eget initiativ?*jupp
* Vad använder han - sjal/sele?
* Tar han på sig själv?
* Bär han när han är ensam?
*nyfiken*
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?