Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jemmah
Jag har beställt tygbindor till mig och träningsbyxor till G, så nu väntas det för fullt :app:

Har dock slutat vänta på mitt namnhalsband, efter två månader får man nog betrakta det som försvunnet på posten :(
Användarens profilbild
Av mari_tres
JennyB73 skrev:Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så jag får hänga sjalen på tork. Ska bli spännande att mäta den sen! Vill ju gärna testa att knyta upp lillen och fotografera så jag får visa min (i mitt tycke) finsjal! :vågen:
Jag måste ha missat din bildtråd :hmm: kan du länka till den tro, jag hittar den inte :wink:
Användarens profilbild
Av katha
Idag kom indio koppar-grafit kashmir! :vågen: Herregud va mjuk! Tunn nåt så in i h-e! Detta är ABSOLUT den mjukaste sjal jag känt på ny.Jag har en sjal som jag kan tänka mig jämföra med och det är ellips siden-kashmir men denna kommer bli mjukare än den när den blir använd. Tyvärr har jag ingen som vill bäras så inga bilder tagna men så fort bebben är ute ska det fotas! :tumup:
Användarens profilbild
Av mammagumman
katha skrev:Idag kom indio koppar-grafit kashmir! :vågen: Herregud va mjuk! Tunn nåt så in i h-e! Detta är ABSOLUT den mjukaste sjal jag känt på ny.Jag har en sjal som jag kan tänka mig jämföra med och det är ellips siden-kashmir men denna kommer bli mjukare än den när den blir använd. Tyvärr har jag ingen som vill bäras så inga bilder tagna men så fort bebben är ute ska det fotas! :tumup:
:tumup:
Av Hell Cat
mari_tres skrev:
JennyB73 skrev:Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så jag får hänga sjalen på tork. Ska bli spännande att mäta den sen! Vill ju gärna testa att knyta upp lillen och fotografera så jag får visa min (i mitt tycke) finsjal! :vågen:
Jag måste ha missat din bildtråd :hmm: kan du länka till den tro, jag hittar den inte :wink:
:oops: Men däremot har jag mätt slyngermeitaien nu! :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
JennyB73 skrev:
mari_tres skrev:
:oops: Men däremot har jag mätt slyngermeitaien nu! :lol:
:tumup: ska kika på det!
Av leonie
Som total sjalnovis springer jag ju till brevlådan varje dag i väntan på min röda gås som jag köpt av en här på sjalbarn. Men än så länge har jag väntat förgäves... :( Postad i onsdags förra veckan, har inte kommit än... Hur vanligt är det att saker försvinner i posten egentligen? Och är det helt omöjligt att spåra? Var hamnar alla "försvunna" paket? Det är inte första gången jag får vänta, en annan sjal tog sex dagar på sig att komma fram... men nu har det gått åtta... :cry:
Användarens profilbild
Av Clärchen
leonie skrev:Som total sjalnovis springer jag ju till brevlådan varje dag i väntan på min röda gås som jag köpt av en här på sjalbarn. Men än så länge har jag väntat förgäves... :( Postad i onsdags förra veckan, har inte kommit än... Hur vanligt är det att saker försvinner i posten egentligen? Och är det helt omöjligt att spåra? Var hamnar alla "försvunna" paket? Det är inte första gången jag får vänta, en annan sjal tog sex dagar på sig att komma fram... men nu har det gått åtta... :cry:
Men du är ute i god tid iaf :tumup:
Av leonie
Clärchen skrev: Men du är ute i god tid iaf :tumup:
Jo, för all del... det gäller ju att vara förberedd! :wink: Men för den sakens skull har jag ingen lust att behöva vänta i flera veckor (sjalen kom inte idag heller). :?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Det är extremt sällan att något kommer bort (säger min erfarenhet mig och jag har skickat mängder av paket och skrymmande brev :wink:). Däremot kan det ofta hända att paket och skrymmande brev tar extra tid på sig innan de kommer fram. Ibland kan paketavin försvinna, eller avin om stort brev och då kan paketet/skrymmande brevet många gånger ligga på utlämningsstället. Så det kan vara värt att kolla med ditt utlämningsställe om något sånt kan ha hänt.
Av leonie
Mmm... fast mitt paket borde gå ner i brevlådan, dessutom har vi lantbrevbärare här. Det är väldigt sällan jag behöver hämta något på utlämningsstället.

Men inte ger jag upp inte! Hoppet är det sista som lämnar!
Av Hell Cat
Jag väntar på böcker från AdLibris. Besviken över att de inte kom innan helgen, jag måste hinna läsa en av dem innan _nästa_ helg då del II av doulakursen går. :?
Användarens profilbild
Av Clärchen
leonie skrev:Mmm... fast mitt paket borde gå ner i brevlådan, dessutom har vi lantbrevbärare här. Det är väldigt sällan jag behöver hämta något på utlämningsstället.

Men inte ger jag upp inte! Hoppet är det sista som lämnar!
Vi har också lantbrevbäring men får ändå avier. Sen måste vi ringa till lantbrevbäraren och be honom ta med sig paketet om vi inte vill hämta själva. Ring posten! :tumup:
Användarens profilbild
Av Clärchen
JennyB73 skrev:Jag väntar på böcker från AdLibris. Besviken över att de inte kom innan helgen, jag måste hinna läsa en av dem innan _nästa_ helg då del II av doulakursen går. :?
Usch! Jobbigt! Håller tummarna för att böckerna kommer på måndag!
  • 1
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?