Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
JinxLinda skrev:Nu väntar jag med :app: :loving:
På en ny angelpack?
Av Jinxan
katha skrev:
På en ny angelpack?
:vågen:
Användarens profilbild
Av katha
JinxLinda skrev:
katha skrev:
På en ny angelpack?
Vilken blev det? (inte ett dugg nyfiken) :hide:
Av Jinxan
katha skrev:
JinxLinda skrev:
katha skrev:
På en ny angelpack?
Vilken blev det? (inte ett dugg nyfiken) :hide:
Jag vet inte ens vad den heter, så du får helt enkelt vänta på bärbilder ;) :lol:
Användarens profilbild
Av sapos
legenden29 skrev:Å jag väntar på en AP som jag bytt till mig. Den jag lånat ut verkar ju inte hitta hem igen:(
Vilken AP blev det?
Användarens profilbild
Av katha
Nu har paketet kommit! :vågen:
Användarens profilbild
Av Annika E
Idag trillade Lovey Duds-sjalen in i brevlådan. Precis en vecka efter beställning. Inte illa. :) Det är en enfärgad mörkbrun så den är inget att visa upp på bild. :D Men eftersom varken dottern eller hennes man är förtjusta i en massa färg och mönster så fick det bli en enfärgad neutral. Nu kan barnbarnet få komma tycker jag! :loving:
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Annika E skrev:Idag trillade Lovey Duds-sjalen in i brevlådan. Precis en vecka efter beställning. Inte illa. :) Det är en enfärgad mörkbrun så den är inget att visa upp på bild. :D Men eftersom varken dottern eller hennes man är förtjusta i en massa färg och mönster så fick det bli en enfärgad neutral. Nu kan barnbarnet få komma tycker jag! :loving:
Grattis till blivande barnbarn!

Kul att det gick så fort från Lovey Duds. Jag beställde i lördags och väntar redan otåligt. Fick du betala tull? Hur såg paketet ut? Var det tydligt att det kom från ett företag eller skulle det lika gärna kunna varit en privatperson som skickat? Har hon skrivit värdet på innehållet?

Märks det att jag är nervös för att behöva betala tull? :oops: Jag hoppas på att tullverket har så mycket att göra nu i juletider att min lilla paket slinker förbi.
Användarens profilbild
Av Annika E
Kajsabajsa skrev:
Annika E skrev:Idag trillade Lovey Duds-sjalen in i brevlådan. Precis en vecka efter beställning. Inte illa. :) Det är en enfärgad mörkbrun så den är inget att visa upp på bild. :D Men eftersom varken dottern eller hennes man är förtjusta i en massa färg och mönster så fick det bli en enfärgad neutral. Nu kan barnbarnet få komma tycker jag! :loving:

Kul att det gick så fort från Lovey Duds. Jag beställde i lördags och väntar redan otåligt. Fick du betala tull? Hur såg paketet ut? Var det tydligt att det kom från ett företag eller skulle det lika gärna kunna varit en privatperson som skickat? Har hon skrivit värdet på innehållet?

Märks det att jag är nervös för att behöva betala tull? :oops: Jag hoppas på att tullverket har så mycket att göra nu i juletider att min lilla paket slinker förbi.
Tack!

Paketet var ett kraftigt kuvert, avsändaren bara ett vanligt personnamn och försäljaren hade kryssat i rutan "gift" så det är nog ingen större risk att det hamnar i tullen tror jag. :)

Du har det nog senast på måndag. :D
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Annika E skrev:
Kajsabajsa skrev:

Tack!

Paketet var ett kraftigt kuvert, avsändaren bara ett vanligt personnamn och försäljaren hade kryssat i rutan "gift" så det är nog ingen större risk att det hamnar i tullen tror jag. :)

Låter alldeles utmärkt :app:

Då kanske man kan beställa igen :twisted: Det fanns ju så otroligt många fiiina sjalar :love:

Hur var kvaliteten tyckte du? Tunn, tjock, stretchig?
Användarens profilbild
Av Annika E
Kajsabajsa skrev:
Annika E skrev:
Kajsabajsa skrev:

Tack!

Låter alldeles utmärkt :app:

Då kanske man kan beställa igen :twisted: Det fanns ju så otroligt många fiiina sjalar :love:

Hur var kvaliteten tyckte du? Tunn, tjock, stretchig?
Ja, där finns många fina! Jag ska ju ge bort den så jag vill inte öppna förpackningen och ta ut den, men jag öppnade litet i ena hörnet och stack in fingrarna och kände lite, och jag tyckte den kändes tunn men ganska stadig. Inte så stretchig som Sinon. Men jag kan inte lova att det verkligen är så, för det måste man ju öppna och provbära. :wink:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Min tur att vänta en massa igen.

På en sjal, en blöja och amningsinlägg som jag shoppat här på sjalbarn.
Användarens profilbild
Av Annika E
Jag väntar också! :D På en WBS från thowida. Den trillar in i slutet på månaden. :vågen:
Användarens profilbild
Av mari_tres
zmurfan skrev:Min tur att vänta en massa igen.

På en sjal, en blöja och amningsinlägg som jag shoppat här på sjalbarn.
Sjalen är postad iallafall råkar jag veta :wink:
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?