Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av legenden29
legenden29 skrev:Vad ni handlar!!! Jag säljer mest just nu känns det som (eller, ja, försöker sälja iallafall). Men jag väntar faktiskt på två sjalar så bilder kommer väl så småningom, o kanske nån bärbild med "gamla trasor" nu till helgen, vi ska ha dagisfest o då ska jag passa på att bära o göra reklam!
Hej ni! Ingen bärbild blev det i helgen för det spöregnade o P ville bara hoppa i vattenpölarna, men jag lånade ut min AP till en förbipasserande mamma (vi brukar ses på öppna förskolan ibland, o hon har en bärabarn kortsjal eller bär på axlarna, o nu i regnet höll hon sonen i famnen....). Å sonen min vill ju så sällan bli buren så nu hänger jag här mest för min egen skull - för att ni är så trevliga och för att jag älskar sjalar o selar och för att det är så härligt med den gläljde ni (o jag då oxå!) känner när ni får en ny sjal/sele hem!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Här har det trillat in flera paket den senaste tiden. Tygblöjor alltihopa.
Och ullbyxor och blöjbyxor med. Väntar något paket till om jag inte kommer ihåg fel.

Börjar få mig ett litet paket med tygblöjor till litet pyre redan. Massa fina saker!
Av legenden29
zmurfan skrev:Här har det trillat in flera paket den senaste tiden. Tygblöjor alltihopa.
Och ullbyxor och blöjbyxor med. Väntar något paket till om jag inte kommer ihåg fel.

Börjar få mig ett litet paket med tygblöjor till litet pyre redan. Massa fina saker!
Vad roligt! Måste vara superkul att bona in för ett barn till! Och nyföddas blöjor är ju bara så söta! :loving:
Användarens profilbild
Av zmurfan
legenden29 skrev:
zmurfan skrev:Här har det trillat in flera paket den senaste tiden. Tygblöjor alltihopa.

Vad roligt! Måste vara superkul att bona in för ett barn till! Och nyföddas blöjor är ju bara så söta! :loving:
Det är jätteskojigt! Små och söta är blöjorna!

Nu fattas bara en byrå till pyret. Det har vi ingen. Åsså måste spjälsängen in och monteras men det får vänta. Småkläderna har jag inte ens tagit fram och tittat på ännu. Det hinns med sen när vi fått tag på en byrå.
Av Hell Cat
JennyB73 skrev::eld: nu får jag vänta igen! :eld:
Ingen som undrar vad jag väntar på? :purskis:

:wink: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Bowzee
JennyB73 skrev:
JennyB73 skrev::eld: nu får jag vänta igen! :eld:
Ingen som undrar vad jag väntar på? :purskis:

:wink: :mrgreen:
VadVad!? :think: :D
Användarens profilbild
Av Bowzee
JennyB73 skrev:
Bowzee skrev:

Bild

:love: :heart: :heart: :love:
:love:
Blir du aldrig nöjd? :lol:
Jag önskar mig en Sweet Butterfly. :D
Av Hell Cat
Bowzee skrev:
JennyB73 skrev:
Bowzee skrev:

Bild

Det är en ERGO, en sele som jag INTE skulle ha trodde jag :fnissa: Fast kan vissa människor ha massvis med sjalar så kan ju jag har mer än en sele :wink: Försöker sälja sjalarna eftersom de tyvärr inte används...
Är Sweet Butterfly enManduca?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Åh jag får vänta på paket!
:vågen: :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av zmurfan
JinxLinda skrev:
zmurfan skrev:Åh jag får vänta på paket!
:vågen: :heart: :heart:
:app: Vad för något?
En sjal! Men vilken sort får ni inte veta förrän den är här.
Användarens profilbild
Av smurfis
Jag väntar på att vi ska få nyckeln till Huset!!!!!! Detta har jag väntat på i flera år, så dessa 5 veckor som är kvar känns inte så farligt faktiskt, samtidigt som det är olidligt! :lol: :heart:
Användarens profilbild
Av Bowzee
JennyB73 skrev:
Bowzee skrev:
JennyB73 skrev:
Bowzee skrev:

Bild

Det är en ERGO, en sele som jag INTE skulle ha trodde jag :fnissa: Fast kan vissa människor ha massvis med sjalar så kan ju jag har mer än en sele :wink: Försöker sälja sjalarna eftersom de tyvärr inte används...
Är Sweet Butterfly enManduca?
Haha, tänkte väl! :) Tyckte den såg "konstig" ut. (Inte som en manduca alltså :lol:)
Det har varit lite dåligt med bärandet här på ett tag.
Det blir varmt och knökigt i hallen med alla kläder och upp på ryggen osv.
Vagnen är lättare nu, det är bara att slänga på henne en filt om hon blir kall.
Sweet Butterfly :love:

Bild

Den är så vacker! :loving:
  • 1
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?