Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
telistant skrev:
legenden29 skrev:
katha skrev:Det blir en underbar 7kids i svart med klättrande blomranka på och turkos siden i sovhuvan och en Go´klomp i brun silke med broderade flygande fjärilar på...... :love:
Nu väntar jag på dina bilder!!!!
:iagree:
:iagree:
legenden29 skrev:Jag väntar på morgondagen, ledig från jobbet o ska visa sjalar o selar på Öppna förskolan! KUL!
Hur gick det?

Här väntas inte på något, eller att någon vill köpa mitt moln så jag får lite extra pengar :wink: tösa fyller på söndag och önskar sig en rooosa sjal :D
Av Stinamina
Här vantas det på en beco :app: har sålt andra selar då jag nog inte är någon sel-människa, men denna är så fin och jag har suktat efter tyget så länge så det gick bara inte att motstå :love: hoppas jag blir omvänd :wink:
Användarens profilbild
Av telistant
leeloo skrev:Här vantas det på en beco :app: har sålt andra selar då jag nog inte är någon sel-människa, men denna är så fin och jag har suktat efter tyget så länge så det gick bara inte att motstå :love: hoppas jag blir omvänd :wink:
Å vilken är det?
Av Stinamina
telistant skrev:
leeloo skrev:Här vantas det på en beco :app: har sålt andra selar då jag nog inte är någon sel-människa, men denna är så fin och jag har suktat efter tyget så länge så det gick bara inte att motstå :love: hoppas jag blir omvänd :wink:
Å vilken är det?
carnival 4th :heart:
Användarens profilbild
Av telistant
leeloo skrev:
telistant skrev:
Å vilken är det?
carnival 4th :heart:
Den skulle jag också kunna tänka mej :D
Av legenden29
Hallå alla vänner! Det blev en trevlig eftermiddag o jag tror att jag lyckades "sälja in" några meitais, det verkade som om det var vad som provades mest. Sjalarna visade jag men ingen provknöt dem, men de är ju lite "läskigare" oxå. Kul var det iallafall så det gör jag gärna om!
Användarens profilbild
Av sapos
legenden29 skrev:Hallå alla vänner! Det blev en trevlig eftermiddag o jag tror att jag lyckades "sälja in" några meitais, det verkade som om det var vad som provades mest. Sjalarna visade jag men ingen provknöt dem, men de är ju lite "läskigare" oxå. Kul var det iallafall så det gör jag gärna om!
:tumup: vad härligt!!
Hur trivs du med MT härifrån då?
Användarens profilbild
Av sapos
legenden29 skrev:I´m in lööööv, sapos! Å det blev visst fler oxå för den är utlånad nu! :Hahaa:
Underbart :loving: :tumup:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
å nu väntar jag på en sjal till :D + läge att fråga mannen om att handla mer t mig :D
Användarens profilbild
Av sapos
loppatoppa skrev:å nu väntar jag på en sjal till :D + läge att fråga mannen om att handla mer t mig :D
:tumup: :fnissa:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Å så väntar jag ännu mer (mannen inte riktigt m på det, men den smällen får jag ta! :crazy: )
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Idag kom min groddy hit m posten, jättefin tycker jag :D :heart: Har inte provat att knyta den ännu, men det ska jag!
  • 1
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?