Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaG
Nu väntar jag på:
1) min fina Lovely Duds bambusjal :loving: . Den ska få åka hem från Usa med ett par kompisar om några veckor
2) att min fot ska läka
3) lillebror

Hoppas oxå att det sker i ovanstående ordning :wink:
Användarens profilbild
Av telistant
Nu är min sjal skickad (igår)! Längtar!

Tänkte att jag behöver den ju inte på ett bra tag än, storebror vill ju inte bli sjalad speciellt ofta (men ville i går) så det gör inget om jag får vänta, men vad man blir otålig när man väl beställt! Vill ha min fina sjal NU! men det blir väl nästa vecka gissar jag på. ev imorgon men tror inte det.
Av gurkan
Nu har jag fått min Bära barn-sjal! Provade den som hastigast igår och det här kommer bli bra! :D

De där andra sjalarna som aldrig kom fram (om nån minns det) de kom verkligen aldrig fram. De är borta. Nån j*vel på Posten måste snott dem eller nåt. :evil: :cry:
Användarens profilbild
Av mari_tres
gurkan76 skrev:Nu har jag fått min Bära barn-sjal! Provade den som hastigast igår och det här kommer bli bra! :D

De där andra sjalarna som aldrig kom fram (om nån minns det) de kom verkligen aldrig fram. De är borta. Nån j*vel på Posten måste snott dem eller nåt. :evil: :cry:
:evil: Är de efterlysta?
Av gurkan
mari_tres skrev:
gurkan76 skrev:Nu har jag fått min Bära barn-sjal! Provade den som hastigast igår och det här kommer bli bra! :D

Ja. Det händer inget och jag orkar inte tjata på tjejen jag köpte dem av. Vi delade på kostnaden så jag antar att för hennes del spelar det inte lika stor roll som för mig. Jag betalade för ingenting, och hon sålde två sjalar billigt, liksom. Äsch jag vet inte. Jag vill bara gömma hela skiten. Men så ibland tänker jag på den där Krustisteln och vattensjalen. :purskis:
Användarens profilbild
Av telistant
gurkan76 skrev:
mari_tres skrev:

Ja. Det händer inget och jag orkar inte tjata på tjejen jag köpte dem av. Vi delade på kostnaden så jag antar att för hennes del spelar det inte lika stor roll som för mig. Jag betalade för ingenting, och hon sålde två sjalar billigt, liksom. Äsch jag vet inte. Jag vill bara gömma hela skiten. Men så ibland tänker jag på den där Krustisteln och vattensjalen. :purskis:
Vad surt :evil:
Av Hell Cat

Mäh! :shock: :whut: :evil: :cry: Nä, vad surt...
Av gurkan
Skitsurt. Jag tänker aldrig mer betala fullt pris innan jag fått grejerna. OM jag skulle köpa mera dyra grejer.
Användarens profilbild
Av mari_tres
gurkan76 skrev:Skitsurt. Jag tänker aldrig mer betala fullt pris innan jag fått grejerna. OM jag skulle köpa mera dyra grejer.
Dyra grejor skickar jag hellst rek, det är värt 50 extra kronor för att få sova gott tills paketet kommit fram tycker jag.
Användarens profilbild
Av mari_tres
:floet2: :banana: Jag när jag springer med avin i högsta hugg till utlämningsstället: :jippiii:
Av linamh
Jag väntar på att kunskapen att knyta på ryggen bara ska falla över mig utan övning (har inte tid och ork) så att jag någon gång kan få fler sjalar att vänta på.
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?