Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
legenden29 skrev:
sapos skrev:Och jag hoppas också på paket!! :vågen:

Och så väntar jag på att ett paket jag skickat ska gå iväg.. Är fortfarande kvar på posten här :? Så nervös att personen det ska till kanske inte blir nöjd/glad :rodna: :wink:
Vet du, jag är ALLDELES säker på att den personen blir nöjd, så du ska sluta oroa dig! Å så ska du se fram emot att det du väntar på kommer, vem vet, du får kanske ett brev redan idag!

(Jag väntar oxå, men jag har beställt så mycket olika grejer så jag har noll koll på vad som ska komma....å som tur är kontot nästan tomt nu så jag "slipper" handla mer den här månaden, nu får jag ta tag i att sälja av prylar istället)
:heart: :heart: :heart:
Ja vem vet kanske har en sjal i lådan idag och så borde jag ha några amningströjor också :tumup:
Användarens profilbild
Av katha
Jaha, nu äntligen väntar jag! :vågen:
Ingen sjal eller ringsjal men en........ :Hahaa:
Sen väntar jag på att någon vill förbarma sig över min zara... :roll:
Användarens profilbild
Av sapos
:vågen: :tumup:
Jag hade post!! 2paket!!
Ett innehållandes amningströjor och ett innhålandes en alldeles underbar ullsjal :heart:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Inget i brevlådan till mig idag :| men i mailen hade jag ett mail från schenker :app: där det stod att jag snart ahr ett paket att hämta :banana:
Användarens profilbild
Av Bowzee
Fick hem en avi idag! Förbannat med lägenhet... :twisted:
Men eftersom jag inte fått avin förrän nu, och vi precis varit ute och gått i 2 timmar, så orkar jag inte just nu.

Jag antar att den inehåller en styck ringsjal. :D
Den första i min ägo :vågen:
Användarens profilbild
Av sagis
Jag väntar också! :D Både på iphone och sjal. Misstänker att sjalen kommer först...
Av Hell Cat
Bowzee skrev:Fick hem en avi idag! Förbannat med lägenhet... :twisted:
Men eftersom jag inte fått avin förrän nu, och vi precis varit ute och gått i 2 timmar, så orkar jag inte just nu.

Jag antar att den inehåller en styck ringsjal. :D
Den första i min ägo :vågen:
Wiee! :vågen:
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:Jag vill också vänta
*springer iväg till säljes*
:fnissa:

Då får väl jag vänta på att Jinx ska börja vänta, då :Hahaa:
Av legenden29
På posten ligger nu ett paket o väntar på mig, men det är ingen sjal utan jag tror att det är sängkläder jag beställt. Undrar om jag beställde i blått eller i beige.... Minns inte alls, bara at jag velade mellan färgerna. Suck.. Å sonen är sjuk å maken är borta så inte kan jag knata ner o hämta paketet idag.
Av Jinxan
mari_tres skrev:

:Hahaa: :app:
Av legenden29
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:

:Hahaa: :app:
Hittat nåt?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Och jag var ju tvungen att springa efter Jinx in på säljes för att kolla vad hon skulle kunna tänkas vilja vänta på... :duh: så nu vill jag också vänta! :love:
Av IEDN
mari_tres skrev:Och jag var ju tvungen att springa efter Jinx in på säljes för att kolla vad hon skulle kunna tänkas vilja vänta på... :duh: så nu vill jag också vänta! :love:
Nu blir jag nyfiken :roll:
Av sjaltokan
:hopmad: :gaah:

Jag vill också vänta på någon rolig sjal, just nu väntar jag bara på att få sälja lite grann samt få tillbaka en utlånad sjal.. :(
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?