Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bowzee
JennyB73 skrev:
Bowzee skrev:
JennyB73 skrev:
Bowzee skrev:
JennyB73 skrev:Sådär, då ska jag med vänta nu då 8)
Jag väntar på den ringsjalen du rekommenderade åt mig, så söt som du är! :heart:
Hade jag haft pengarna, så hade jag köpt din EC, för den är vacker!
Förstår inte varför du inte ska ha den kvar!? :hmm:
Det är en bra fråga men vi kommer inte överens riktigt av någon anledning :hmm: Å andra sidan verkar ingen vilja köpa den :roll:
Kul att ringsjalen blir din! Du är värd den :heart:
Vad tråkigt att ni inte kommer överens, för den är såå fin!
Jag kanske, kanske kan köpa den i slutet av månaden, om du inte fått den såld tills dess. Måste bara inventera och se hur mycket pengar som blir över.

Ja, jag längtar efter att få prova den! :heart: Det är lite krångligt att ta på Manducan för att gå upp till pappa(som bor i samma lägenhetshus), men oftast har jag massor med soppåsar med mig, så och då behöver jag båda händerna. :roll:
Du kan få dela upp betalningen på 2-3 ggr om du vill :heart:
:vågen: Jag måste bara se vad jag får... Vet inte om mitt bostadsbidrag hålls inne. Men jag återkommer. :D
Av gurkan
Nu väntar jag på en kortsjal från anna m! En Bära barn Pistage! :vågen:

Sen ska jag bara sy en MT till mig, och sen ska jag inte ha fler bärdon, för jag är nog nöjd faktiskt. :shock: Då har jag en Beco, en EC 4,7 m, en Girasol 4,2 m, en Hoppe ringsjal, en Bära barn 2,75 m och en MT. Fantastiskt! :loving:
Användarens profilbild
Av mari_tres
gurkan76 skrev:Nu väntar jag på en kortsjal från anna m! En Bära barn Pistage! :vågen:

Sen ska jag bara sy en MT till mig, och sen ska jag inte ha fler bärdon, för jag är nog nöjd faktiskt. :shock: Då har jag en Beco, en EC 4,7 m, en Girasol 4,2 m, en Hoppe ringsjal, en Bära barn 2,75 m och en MT. Fantastiskt! :loving:
Kom ihåg det här om en månad eller så :fnissa:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
gurkan76 skrev:Nu väntar jag på en kortsjal från anna m! En Bära barn Pistage! :vågen:

:iagree: :fnissa:
Av gurkan
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:

Hallå där! Vi är inte galningar allihopa här! :nono: :wink:

Jag har redan sytt en MT, men det var på prov i ett fult tyg, men nu har jag köpt fint tyg. :D
Av Jinxan
gurkan76 skrev:
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:

Jag har redan sytt en MT, men det var på prov i ett fult tyg, men nu har jag köpt fint tyg. :D
Jag skulle bara ha en tri-cotti, ingenting mera. :Hahaa: :rofl:
Av IEDN
JinxLinda skrev:
gurkan76 skrev:
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:

Jag skulle bara ha en tri-cotti, ingenting mera. :Hahaa: :rofl:

För min del var det bara en sjal för ryggbärande under graviditeten :roll:
Användarens profilbild
Av mari_tres
:fnissa:
Och jag skulle bara ha en Easy hug, en trikåsjal, en vävd sjal, en MT och en ringsjal (samtliga införskaffade eller sydda innan dottern föddes) det var ju så dyyyyrt med sjalar så inte kunde man ha fler än en av varje, inte :Hahaa:
Trikåsjalen och Easyn var begagnade och den vävda på rea :lol: MT och ringsjal sydde jag själv.
Användarens profilbild
Av sparkler
Äntligen väntar jag på en Ergo. Jag fattar inte att vi har väntat så länge med att köpa en.
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Måndag :D Hoppas att min väntan tar slut idag!!!
Användarens profilbild
Av mari_tres
loppatoppa skrev:Måndag :D Hoppas att min väntan tar slut idag!!!
:iagree:
Användarens profilbild
Av sapos
Och jag hoppas också på paket!! :vågen:

Och så väntar jag på att ett paket jag skickat ska gå iväg.. Är fortfarande kvar på posten här :? Så nervös att personen det ska till kanske inte blir nöjd/glad :rodna: :wink:
Av legenden29
sapos skrev:Och jag hoppas också på paket!! :vågen:

Och så väntar jag på att ett paket jag skickat ska gå iväg.. Är fortfarande kvar på posten här :? Så nervös att personen det ska till kanske inte blir nöjd/glad :rodna: :wink:
Vet du, jag är ALLDELES säker på att den personen blir nöjd, så du ska sluta oroa dig! Å så ska du se fram emot att det du väntar på kommer, vem vet, du får kanske ett brev redan idag!

(Jag väntar oxå, men jag har beställt så mycket olika grejer så jag har noll koll på vad som ska komma....å som tur är kontot nästan tomt nu så jag "slipper" handla mer den här månaden, nu får jag ta tag i att sälja av prylar istället)
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?