Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
JennyB73 skrev:
sapos skrev:
JennyB73 skrev:Jag väntar på mig själv. Att jag ska bestämma mig för om jag ska göra sjalbyte med CasaMia eller inte. Och CasaMia väntar på att jag ska mäta sjalen som jag ska bestämma mig för om jag ska byta bort eller inte :hellu: :fnissa:
Nyfiken på vad ni ska byta :wink:

Jag väntar inte på ett dugg nu.. Eller jo att vi ska bli helt friska, blivit förkylda :x
:nono: försök inte. Jag kan vara lika hemlig som du 8) :wink:
:fnissa: jo men kom igen nu :mrgreen:

legenden29 skrev:
sapos skrev:Jag väntar inte på ett dugg nu.. Eller jo att vi ska bli helt friska, blivit förkylda :x
Krya-på-er-kram!
Oh tackar så mycket :heart:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Tänk, jag som skulle göra mig av med lite bärsaker sitter också att väntar på en sjal. Lite oväntat :rodna:
Användarens profilbild
Av sapos
Jemmah skrev:Tänk, jag som skulle göra mig av med lite bärsaker sitter också att väntar på en sjal. Lite oväntat :rodna:
:fnissa:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag väntar på lite sy-tid.
Har bara några måsten att fixa bort innan jag med gott samvete kan sätta mig och sy.
Av Lenaskeå
nu väntar jag mer än någonsin!! På bebis!! :D BF på fredag men jag vill ju åka in NU! Det är jättelugnt på BB nu så varför kan det inte sätta igång? Är stor, grinig & less på halsbränna & att inte få sova! Så snälla, håll tummen för att det sätter igång ikväll/inatt! Kom gärna med förslag på hur man kan hjälpa till på traven! (sex vet jag kan vara effektivt, men det känns inte som ett alternativ just nu..... :roll:

Jag vet att detta säkert är felk tråd att skriva sånt här i, men jag VÄNTAR ju oxå.... :wink: Å sen när jag väntat klart kommer sjalarna fram igen! :D
Användarens profilbild
Av sapos
Lenaskeå skrev:nu väntar jag mer än någonsin!! På bebis!! :D BF på fredag men jag vill ju åka in NU! Det är jättelugnt på BB nu så varför kan det inte sätta igång? Är stor, grinig & less på halsbränna & att inte få sova! Så snälla, håll tummen för att det sätter igång ikväll/inatt! Kom gärna med förslag på hur man kan hjälpa till på traven! (sex vet jag kan vara effektivt, men det känns inte som ett alternativ just nu..... :roll:

Jag vet att detta säkert är felk tråd att skriva sånt här i, men jag VÄNTAR ju oxå.... :wink: Å sen när jag väntat klart kommer sjalarna fram igen! :D
:tumup: håller tummarna!

Springa i trappor och tvätta fönster sägs väl funka :hmm: :wink:
Av Lenaskeå
sapos skrev:
Lenaskeå skrev:nu väntar jag mer än någonsin!! På bebis!! :D BF på fredag men jag vill ju åka in NU! Det är jättelugnt på BB nu så varför kan det inte sätta igång? Är stor, grinig & less på halsbränna & att inte få sova! Så snälla, håll tummen för att det sätter igång ikväll/inatt! Kom gärna med förslag på hur man kan hjälpa till på traven! (sex vet jag kan vara effektivt, men det känns inte som ett alternativ just nu..... :roll:

:tumup: håller tummarna!

Springa i trappor och tvätta fönster sägs väl funka :hmm: :wink:
Kan ingen säga "-Ät mycket choklad" eller liknande?! Springer i trappen en hel del då sonen inte riktigt vet var han vill vara & fönstertvättning, njaaa... *pust* Jag ska iallafall städa nu & sedan kanske hålla på lite med veden som ska in i vedboden..
Av Hell Cat

Jag har testat sexgrejen, ingen hit kan jag säga. Det enda som hände var att jag fick pinvärkar som gjorde skitont men inte hjälpte ett dugg. Så hoppa över det :wink:

Håller tummarna för att det kommer igång nu snart!! :heart:
Av legenden29
Lenaskeå: Åhhh, vad spännande! Håller tummarna så de vitnar att det snart startar! vet hur det är när man inte får sova o äta ordentligt för man har halsbränna o ont i ryggen o magen o bäckenet o bara vääääntar. Men snart så! Snart!
Av sjaltokan
Håller tummarna att det snart startar och att du slippergå över Lenaskeå.. :heart:
Användarens profilbild
Av mari_tres

Det är inte så att du ammar fortfarande? Det kan ju sätta igång det hela också.
Användarens profilbild
Av loppatoppa

Spännande! Hoppas att det sätter igång snart :D
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Nu väntar jag med :D Först på en patapum o sedan på en annan som inte är helt klar än, men jag hoppas på den med!
Användarens profilbild
Av Jemmah
Idag har en eld flyttat in här, lite oväntat, men ändå :loving:
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?