- mån aug 17, 2009 22:27
jag försökte få dottern att köpa en sjal när hon lånade datorn förut men hon tyckte youtube var roligare.. 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
thowida skrev:jag försökte få dottern att köpa en sjal när hon lånade datorn förut men hon tyckte youtube var roligare..
zero.sara skrev:Själv handlar jag skolböcker mitt i nattenDet var oxå en tid på dygnet att handla på
Jemmah skrev:frto skrev:Vad smart, jag måste också skaffa flera användare![]()
jag väntar på 2 sjalar till nu![]()
Så 3sjalar borde komma denna veckasapos har köpt en ny sjal och frto två... det blir tre. Undrar om maken skulle gå på det
thowida skrev:jag försökte få dottern att köpa en sjal när hon lånade datorn förut men hon tyckte youtube var roligare..
Jemmah skrev:frto skrev:Vad smart, jag måste också skaffa flera användare![]()
Så 3sjalar borde komma denna veckasapos har köpt en ny sjal och frto två... det blir tre. Undrar om maken skulle gå på det
mari_tres skrev:Jemmah skrev:frto skrev:Vad smart, jag måste också skaffa flera användare![]()
![]()
sapos skrev:I´m backHar du outat dig om vad det är du väntar på då?![]()
mari_tres skrev:Fast hon skapade ju en ny användare, för att hon inte kunde ta sig in på den gamlasapos skrev:I´m backHar du outat dig om vad det är du väntar på då?![]()
Eller fick du dispans?
JinxLinda skrev:Jag vet ju det, men eftersom hon fick tillbaks sin användare nu så tänkte jag att hon inte var portad längremari_tres skrev:Fast hon skapade ju en ny användare, för att hon inte kunde ta sig in på den gamlasapos skrev:I´m backHar du outat dig om vad det är du väntar på då?![]()
Eller fick du dispans?
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?