Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
jag försökte få dottern att köpa en sjal när hon lånade datorn förut men hon tyckte youtube var roligare.. :hmm:
Användarens profilbild
Av zero.sara
thowida skrev:jag försökte få dottern att köpa en sjal när hon lånade datorn förut men hon tyckte youtube var roligare.. :hmm:
:Hahaa: :app:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Själv handlar jag skolböcker mitt i natten :mrgreen:
Av IEDN
zero.sara skrev:Själv handlar jag skolböcker mitt i natten :mrgreen:
Det var oxå en tid på dygnet att handla på :lol:

Själv sitter jag uppe och väntar på om min dotter ska sova eller vara vaken. Hoppas på att sova eftersom jag börjar bli rätt trött.
Av frto
Jemmah skrev:
frto skrev: :siishah:
jag väntar på 2 sjalar till nu :siishah:

Så 3sjalar borde komma denna vecka :tumup:
Vad smart, jag måste också skaffa flera användare :tumup: sapos har köpt en ny sjal och frto två... det blir tre. Undrar om maken skulle gå på det :think:
:fnissa: värt ett försök iaf :tumup:
thowida skrev:jag försökte få dottern att köpa en sjal när hon lånade datorn förut men hon tyckte youtube var roligare.. :hmm:
:app: :Hahaa: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jemmah skrev:

Vad smart, jag måste också skaffa flera användare :tumup: sapos har köpt en ny sjal och frto två... det blir tre. Undrar om maken skulle gå på det :think:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
Jemmah skrev:

:iagree:
Bäst att prova :bryn: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av mari_tres
sapos skrev:I´m back :lol: 8)
Har du outat dig om vad det är du väntar på då? :lol: Eller fick du dispans? :wink:
Användarens profilbild
Av sapos
mari_tres skrev:
Har du outat dig om vad det är du väntar på då? :lol: Eller fick du dispans? :wink:
:lol: fick dispans :mrgreen:
Av Jinxan
mari_tres skrev:
Fast hon skapade ju en ny användare, för att hon inte kunde ta sig in på den gamla ;)
Användarens profilbild
Av mari_tres
JinxLinda skrev:
mari_tres skrev:
Fast hon skapade ju en ny användare, för att hon inte kunde ta sig in på den gamla ;)
Jag vet ju det, men eftersom hon fick tillbaks sin användare nu så tänkte jag att hon inte var portad längre :wink: :se inlägg längre upp i tråden:
Av eamane
Spännande att se vad ni väntar på för sjalar :)
Själv väntar jag på 3 småpaket, eller vad man ska kalla dem, inga sjalar alls nu, bara nödvändigheter... Ett borde har varit här idag och ett är skickat idag så då borde det komma 2 imorgon. Det tredje dröjer visst nån vecka...
Användarens profilbild
Av sapos
Jag kom på fler saker jag väntar på :tumup:

Ok först 3sjalar :D sen så väntar jag på att det ska bli torsdag då min lille bebis blir 1år :shock: :siishah:

Och så väntar jag på att det ska bli söndag då sambon byter skift till eftermiddag ist för natt :wink:
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?